logo

logo

niedziela, 12 kwietnia 2015

Wyniki konkursu!

Ogłaszam wyniki konkursu na dietetyczy i zdrowy mazurek, w którym nagrody ufundował sklep internetowy piatnica.net.

Zwyciężczynie konkursu:


1 miejsce - Asia za Mazurek jaglano-jogurtowy z czekoladą z daktyli (bon zakupowy o wartości 100zł)

2 miejsce – Justyna za Mazurek z ricottą (bon zakupowy o wartości 80zł)

3 miejsce – Aleksandra za Mazurek z masą budyniową i bakaliami (bon zakupowy o wartości 50zł)

Wszystkim bardzo dziękuję za udział w konkursie. Zgłoszeń było bardzo dużo, więc pozwoliłam sobie wybrać najciekawsze przepisy i opublikować poniżej. Dzięki Wam za rok sprawa świątecznych mazurków będzie znacznie ułatwiona!

11 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się również nad wzięciem udziału w tym konkursie, ale niestety wydawało mi się, że żaden z moihc przepisów nie jest dość dobry, żebym mogła zgłosić go na konkurs. A czy te konkursowe, to znaczy wygrane przepisy będą może prezentowane tutaj na blogu? Chętnie bym zrobiła taki z ricottą, brzmi to bardzo smakowicie :) Gratuluję paniom, które zwycieżyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam rozejrzeć się na blogu, a może znajdziesz przepisy :) wystarczy zjechać na dół i o dziwo są. Trochę myślenia ludzie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda wiem że masz swoje życie i zajęcia ale kiedy będzie coś nowego? Już tak dawno nie było nowych przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, to już miesiąc ciszy, przedwyborcza już też się skończyła, to teraz do dzieła! Czekamy na wpisy, nowe przepisy, dobre rady. Pozdrawiamy, grubaski z coraz mniejszą nadwagą :)
    Co sądzisz o piciu czystka, spiruliny i młodego jęczmienia, nie wszystko naraz, rzecz jasna. Wartościowe to czy tylko modne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czystek coś mi to mówi, chociaż się nie interesowałam. Spirulina to nie mam pojęcia co to (wiem, mam google, ale nie o to chodzi, żebym Ci odpisywała to co sama możesz znaleźć. O jęczmieniu też nie słyszałam, żeby go pić.

      Usuń
  5. http://smak-zdrowia.blogspot.com/2012/01/efekt-jojo-jak-go-uniknac-moje.html?showComment=1431355485861#c1403780819417525918
    to tego posta zadałam ważne dla mnie pytanie. Moge liczyć na odpowiedź? jest on anonimowy. chodzi o rezygnacje z ćwiczeń codziennych resztę można doczytać w komentarzu. Z góry dziękuję za odp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje wpisy są po prostu swietne, rzadko kiedy zdarza się, zeby ktos mial az tak lekka do pióra reke jak Ty :) Piszesz może cos więcej? Jakies opowiadania, czy wiersze? Moze bardziej w strone copywriteringu? :) Mam nadzieje, ze niedlugo na Twoim blogu będzie pojawialo się coraz więcej swietnych wpisow :) W sumie niemal kazdy jest swietny, a wszystkie trzymaja rownie wysoki poziom :) Hehe, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej kochana, mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze. Dawno Cię tu nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W weekend przyjdzie pora na wypróbowanie pozycji numer dwa, bardzo mnie ciekawi co z tego wyjdzie, próbował już ktoś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, świetny blog, szkoda, że nie można zobaczyć Cię online, może pomyśl o założeniu kanały tematycznego na WikiVid. Platforma dla samych specjalistów takich jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Madzia kiedy beda nowe przepisy?

    OdpowiedzUsuń