logo

logo

czwartek, 17 października 2013

Przerwa

Zgodnie z tytułem wpisu – potrzebuję przerwy. Jest to związane z moją obecną sytuacją życiową i niestety nie będę mogła zajmować się gotowaniem i wstawianiem przepisów na bloga. Oczywiście nie będzie tak, że go zaniedbam, bo jak wiecie to moje „trzecie dziecko” i nie chcę, żeby moja praca poszła na marne. Będę codziennie odpowiadać na komentarze, maile i będę pilnować tu porządku. Proszę Was o rozpowszechnianie tego miejsca dalej, jeśli oczywiście uważacie, że warto. Ja obiecuję wrócić. Nie martwcie się, ta przerwa to zapowiedź lepszego i samych pozytywnych zmian w moim życiu, ale musi być czas adaptacji do nowych warunków.

Nie byłabym sobą, gdybym tak sobie odeszła bez niczego – jutro NIESPODZIANKA, która mam nadzieję Wam się spodoba i będzie zwieńczeniem całej mojej dwuletniej pracy.

Trzymajcie się i odchudzajcie – bo warto ważyć mniej!


35 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że to nic poważnego. Zyczę wszystkiego dobrego dla całej rodzinki i czekam z utesknieniem na kolejne ciekawe posty motywujace nas do pracy i walki o włąsną sylwetkę.
    PS Niespodzianka nie działą

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno mi ale cóż czasem tak się to życie układa... . Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. [*] będziemy tęsknić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie umarłam :)

      Usuń
    2. Dobra odpowiedż... Niech córcia zdrowieje . Bogdan

      Usuń
  4. hej czekamy na Ciebie cierpliwie...mam nadzieje... a tymczasem mamy wiele, wieeeele przepisów by fajnie, smacznie i chudo gotować
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki, wszystkiego dobrego ! Wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że poczucie humoru Pani nie opuszcza, to dobry znak. Życzę miłego odpoczynku I z utęsknieniem czekam na kolejne przepisy. Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielka szkoda Madziu,ale skoro tego potrzebujesz to pewnie,najwazniejsze zeby wszystko sie ułozyło a gotowac dla nas zawsze zdązysz ,z resztą tyle tu przepisów ze jest w czym wybierac ,powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak sie corka ma? Pozdrawiam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszła ze szpitala przedwczoraj, teraz leczenie domowe. Zastrzyki właśnie skończyła, więc już z górki.

      Usuń
  9. Przykro mi, że ledwo odkryłam ten wspaniały blog i tą kopalnię przepisów to najważniejsza osoba znika :( Życzę wszystkiego dobrego i będę czekać mniej lub bardziej cierpliwie na powrót.

    OdpowiedzUsuń
  10. czasem trzeba zrobić przerwę. Oczywiście udostępniam i polecam, dzięki Twoim przepisom na obiadki odchudziłam syna 27 kg. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baza jest ogromna więc spokojnie poczekamy ;)! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze,że to tylko przerwa a nie koniec.My,Twoje fanki poczekamy aż wszystko Ci się poukłada.
    Wszystkiego co najlepsze dla całej Twojej Rodziny.EG

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo,dużo zdrowia i sił dla małej i dla Was!! Pozdrawiam ciepło.Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. czekamy na powrót, a tymczasem owocnej przerwy, a owoc niech będzie po niej soczysty i pełen witamin!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo,dużo zdrówka oraz moc sił dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już tęsknie za Twoimi nowymi przepisami. Dzięki Tobie i Twoim przepisom nie tylko schudłam 4 kilogramy w miesiąc ale również nauczyłam się gotować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego. Z Twoich przepisów korzystam bi będę polecał innym. Do zobaczenia Sa Ża

    OdpowiedzUsuń
  18. Na dobre warto poczekać... :-) A tymczasem będzie okazja do przyjrzenia się na nowo zamieszczonym przepisom. Powodzenia i zdrowia życzę
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszytskiego dobrego, i czekam aż Pani wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością na nowe przepisy. Zwłaszcza na dietetyczną golonkę w piwie z piwem. Jedno z moich ulubionych dań. To mówiłem ja, Krzyś

    OdpowiedzUsuń
  21. Wracaj do nas! Już tak długo czekamy... w każdym razie dla mnie to bardzo długo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dolaczam sie do przedmowczyni. Kazdego dnia zagladam z nadzieja ze nadszedl ten czas i bedzie nowy wpis... I dalej mi smutno bo nic z tego...pozostaje mi cierpliwie czekac i miec nadzieje ze niedlugo do nas wrocisz. A teraz sie pochwale dzieki Tobie schudlam ze107do73,5kg.jeszcze troche przede mna ale mam w tym miejscu najlepsza motywacje wiec napewno sie uda. Pozdrawiam Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. Pani Magdo, kiedy Pani wroci? Taki fantastyczny blog, swietna inspiracja i motywacja! Zagladalam codziennie rano i pedzilam do sklepu po skladniki. Dziekuje, ze podzielia sie Pani swoja praca, dzieki ktorej ubylo mi w 3 miesiace 8 kilogramow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrócę, na pewno wrócę. Nie wiem kiedy, ale czuwam nad wszystkim co tu się dzieje. Mimo, że nie gotuję pod bloga, to uwierzcie mi, że poświęcam mu codziennie 1-2 godziny - maile, komentarze, przesyłam opracowania. Czasem jest ponad 30 maili dziennie! Wiec już na inne sprawy blogowe brak czasu. Póki co macie ponad 800 przepisów, ja jakieś pojedyncze zbieram i jak znajdę czas to opisać, to wrzucę.

      Pozdrawiam i bądźcie tu wszyscy! Żebym miała motywację wrócić!

      Usuń
  24. Dzieki Pani przepisom schudłam ponad 7 kg w ciagu 3 miesięcy. Ni chodze głodna i powoli wprowadzam Pani zasady do domowego obrotu. Moi panowie mysla ze jak cos dietetycznego beztluszczowego - to znaczy niedobre. Czasami jedza bo nawet nie wiedza co i im smakuje. Strona super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja odchudzam się prawie całe życie. Teraz korzystam z Twoich przepisów. Wszystko pyszne. Moim problem jest jednak to, że nie mogę sobie ograniczyć wielkości porcji. Jak to zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny problem, są też tacy, co mówią, że porcje za duże i nie przejedzą tego. Kwestia przestawienia się na mniejsze, nie ma innej rady.

      Usuń
  26. Czy to nadal aktualne? Bo chciała bym skorzystać z diety i wspomóc chłopaków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog aktualny, przerwa już nie, bo wszystko w życiu ogarnęłam i mam czas na bloga :)

      Usuń