logo

logo

piątek, 18 października 2013

Przepisy do druku

PDF do druku
Z mojej strony przekazuję w Wasze ręce opracowania w formie pdf gotowe do druku. Wszystko poukładane, ze spisem treści w postaci mini zdjęć, z numerami stron. Opracowania podzielone są tematycznie zgodnie z działami na blogu.
Wykaz wszystkich opracowań do wyboru:
1) SURÓWKI I SAŁATKI - 81 przepisów, 50 stron
2) REWOLUCJE NABIAŁOWE - 63 przepisy, 61 stron
3) WARIACJE NA TEMAT MIĘSA I RYB - 69 przepisów, 67 stron
4) KOTLETY I PLACKI JARSKIE - 27 przepisów, 20 stron
5) ROZMAITOŚCI NA GORĄCO - 141 przepisów, 123 strony
6) ZUPY - 43 przepisy, 31 stron
7) PASZTETY - 14 przepisów, 16 stron
8) 
BUFET IMPREZOWY - 140 przepisów, 129 stron
9) 
SŁODYCZY RAJ - 163 przepisy, 164 strony
10) 
DOMOWA PIEKARNIA - 32 przepisy, 40 stron
11) 
PRZETWORY ZE SPIŻARNI - 32 przepisy, 34 strony
12) 
SOSY, DIPY I DRESSINGI - 19 przepisów, 13 stron
13) DYNIOWE SZALEŃSTWO - 32 przepisy, 33 strony
14) DIETETYCZNE ZESTAWY OBIADOWE - 96 przepisów, 71 stron
15) ŚNIADANIA, KOLACJE I INNE LEKKIE POSIŁKI - 48 przepisów, 30 stron
16) PLAN DIETY DLA KOBIET - na 28 dni, 60 stron
17) PLAN DIETY DLA MĘŻCZYZN - na 28 dni, 60 stron
Jak dostać opracowanie pdf?
Stałych czytelników pewnie nie zaskoczę, że będziemy zbierać na moich kuzynów Pawła i Damiana, zatem wpłaty w formie cegiełki proszę kierować na Fundację – szczegółowy opis i sposób dokonywania wpłat tutaj oraz zdjęcia i parę słów o moich kuzynach tutaj.
Potwierdzenie wpłaty-cegiełki proszę przesyłać do mnie na maila smak-zdrowia@wp.pl, a w treści maila proszę podawać dokładny tytuł lub numer opracowania, które chcecie otrzymać. Ustalamy, że termin odpowiedzi z mojej strony wynosi do 2 dni, po tym czasie proszę się upominać, żebym nikogo przypadkiem nie pominęła.
Umawiamy się, że jedna wpłata to 3 opracowania - ograniczenie wynika z rozmiarów plików i z czasu jaki będę potrzebowała, żeby je załączać do maili i wysyłać. Chcę uniknąć sytuacji, gdzie z wygody każdy powie, że chce wszystko, a wszystko to jakieś 20-30 minut wysyłania/osobę - mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
Będę co jakiś czas informować Was jaki jest stan konta chłopaków dzięki wpłatom.
Stan na 01.09.2015r. - ok. 44.000zł
Oświadczam, że nie czerpię żadnych korzyści finansowych z tytułu prowadzonej akcji.
Wszystko na szczytne cele, dlatego też nie chcę nikomu narzucać kwoty do zapłaty. Sami oceńcie ile warta jest moja praca i po prostu - wpłaćcie tyle ile chcecie i ile możecie.
Z góry dziękuję, bo wiem, że z chęcią pomożecie, tak jak do tej pory pomagaliście!
Przykład wizualny opracowań poniżej.
1
2 3
1 3




53 komentarze:

  1. To się narobiłaś.Na pewno warto,zwłaszcza,że na tak ważny cel.
    Życzę dużo zdrowia.I wracaj jak najprędzej.EG.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można zrobić jedną wpłatę a poprosić o kilka PDF?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umówmy się, że jedna wpłata to max 3 pdf. Wynika to z rozmiarów plików i czasu ładowania. Nie chcę sytuacji, gdzie każdy z wygody powie, że chce wszystko, a ja będę godzinami to załączać do maili, pliki trochę zajmują.

      Usuń
  3. O matko,! Wiem ile pracy to w to włożyłaś, bo sama kiedyś próbowałam zrzucić sobie wszystko w pliki ;)
    Powiem szczerze, że zajęło mi to ponad miesiąc, bo wysiadałam po paru przepisach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę córci szybkiego powrotu do zdrowia, w końcu to moja imienniczka :) na pewno szybko wyzdrowieje! Dziękuję ci za ten blog, Masz czasami mega wspaniałe pomysły, które są tak proste, że aż się dziwię, że na nie Nie wpadłam :) ale fakt faktem, nie wpadłam. Kochsm prostotę w kuchni, czyni gotowanie dużo przyjemniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale wiem ile czasu zajmuje opracowanie wszystkich przepisów -szczerze podziwiam i dołączam się do tego szczytnego cleu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma Pani świetnego bloga a to co Pani robi jest na miarę złota! Stała się Pani inspiracją dla mnie i mojej mamy, bo pokazała nam Pani jak gotować pysznie i na dodatek zdrowo. Ja również prowadzę bloga ale poświęconego bardziej zdrowemu odżywianiu i aktywności fizycznej. Ostatnio napisałam post o zdrowych słodyczach, w którym pozwoliłam sobie umieścić 2 linki do Pani przepisów. Mam nadzieję, że nie obraziłam tym Pani w jakiś sposób. Oto link do tego postu http://academy-of-health.blogspot.com/2013/10/zdrowe-sodycze-czy-to-mozliwe.html. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie www.imslim.blog.pl/metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny cel !, szczytnie! aby więcej takich akcji

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie u Ciebie znależc surówki ,zeby nie buszować po całym blogu .Czy jest wersja szukaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wersja szukaj i jest spis treści, tam wyraźnie jest napisane SURÓWKI I SAŁATKI i tak są wszystkie.

      Usuń
  10. wspaniały blog! Bardzo dziękuję, że go Pani założyła i pisze tak wspaniałe przepisy. Dzięki Pani przepisom mam nadzieje, że wyjdę z problemów zdrowotnych i zrzucę trochę kg. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam czy można jeszcze robić wpłaty i tym zarazem prosić o pdfy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas można, mam co prawda lekką obsuwę czasową spowodowaną przeprowadzką, ale nadrabiam :)

      Usuń
  12. opracowanie jakie pani przygotowała idealnie nadaje się na własną książkę kucharską:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na książce bym tyle nie zarobiła, a tak nazbieraliśmy dla chłopaków już 11tyś :)

      Usuń
  13. Dobry wieczór. Wspaniały blog! Robi naprawdę wrażenie. To co tutaj powstało aż wprawia w zachwyt :) super przepisy, wcale nie takie trudne do zrealizowania. Mam pytanie, czy jest jakaś odgórna kwota jaką trzeba wysłać na konto zeby otrzymać pdf? Interesują mnie bowiem "PLAN DIETY DLA KOBIET , PLAN DIETY DLA MĘŻCZYZN, pozdrawiam serdecznie :)

    Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma odgórnej kwoty, każdy ile może i ile chce. Za wszystko dziękuję tak samo :)

      Usuń
  14. Pani Magdo, jest Pani dobrym, szczerym człowiekiem. Życzę Pani wszystkiego najlepszego, tak po prostu :-) . Pozdrawiam serdecznie. BN

    OdpowiedzUsuń
  15. A kiedy będą nowe przepisy do druku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowych jest mało, póki co nie przewiduję.

      Usuń
  16. Witam czy jest jakaś określona kwota którą należy przesłać żeby dostać wybrane przepisy pdf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pisze Magda to nie ma takiej kwoty.Każda wpłata jest ważna.

      Usuń
  17. Dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam czy można jeszcze robić wpłaty i tym zarazem prosić o pdfy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej, chciałam Was zapytać ile wpłacacie na konto? chcę mieć rozeznanie. Wiem, że żadna kwota nie jest narzuca, ale chcę poznać średnią;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę różnie z wpłatami, 20, 30, 50, często 100 i 200, ciężko powiedzieć jaka średnia. Generalnie według swoich możliwości.

      Usuń
  20. witam,tez chcialam zapytac o srednia kwote, z gory dziekuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzisiaj otrzymałam pliki w formacie pdf , super sprawa !!! jestem bardzo zadowolona :) "wrzuciłam " na pulpit i teraz mogę korzystać bez internetu .
    Dziękuję Magda wspaniała praca !!!! Mirka S.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj otrzymałam pliki w formacie pdf , wspaniała sprawa !!! jestem mega zadowolona . "Wrzuciłam" na pulpit i teraz mogę korzystać bez konieczności łączenia z internetem. Dziękuję Magda :) ten blog to wspaniała robota !!!! :) Mirka S.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry. Czy w dalszym ciągu można zrobić wpłatę i otrzymać pliki? Kasia K

    OdpowiedzUsuń
  24. Cały czas można.

    OdpowiedzUsuń
  25. witam, czy dalej mozna wplacac pieniazki i otrzymac opracowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, póki ten post jest na stronie, to można.

      Usuń
  26. Pani Magdo,w jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dotarł do Pani mail z dowodem wpłaty? Wysłałam w czwartek i nie wiem czy nadal czekać na odpowiedź,czy po prostu nie doszła wiadomość? kasicaca

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Pani Magdo za błyskawiczną reakcję.Jest Pani nieoceniona.Przepisy świetne,opracowanie niezwykle czytelne.Polecam każdemu.kasicaca

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, niesamowity pomysł na wspaniały cel. Gratuluję, chętnie wezmę udział, mam pytanie odnośnie wpłat : czy jest określona kwota czy jest to dowolność. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wpłaca ile chce i ile może.

      Usuń
  29. ok dziękuję za informację

    OdpowiedzUsuń
  30. witam ! to jeszcze działa ? chciałym cos zamowic ? kwota mniej wiecej ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ustalonej kwoty, wpłaty są bardzo różne, dochodzące do 300zł nawet. Każdy ma inne możliwości.

      Usuń
  31. Czy zeby dostac 15 pdf trzeba zrobic kilka wpłat czy jedna wystarczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej proszę napisać do mnie maila.

      Usuń
  32. pisała Pani "Umówmy się, że jedna wpłata to max 3 pdf." czyli jak np. plan diety ma około 60 stron w pdf, to na konto dla Pawełka i Damiana, należy dokonać ok. 20 wpłat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, błagam, tylko nie 20 wpłat.... Jedno opracowanie pod jakimś tam tytułem to jedna sztuka.

      Usuń
  33. Witam, chciałabym pomóc chłopakom i dokonać wpłaty, aktualne jeszcze? Po drugie chciałabym sobie pomóc i poprosić o przepisy. Czy za jedną wpłatę można otrzymać kilka plików pdf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko aktualne. Zasady są opisane we wpisie - zdjęcie chłopaków jest podlinkowane do wpisu z zasadami.

      Usuń
  34. Czy przepisy w różnych grupach mogą się powtarzać? Np. czy w "dietetycznych zestawach obiadowych" mogą być te same przepisy co w kategorii "zupy" lub "rozmaitości na gorąco"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zestawy obiadowe opierają się na przepisach z wszystkich kategorii.

      Usuń