logo

logo

poniedziałek, 31 października 2011

Gulasz z marchewką i pieczarkami






Składniki:
1 duża pierś z kurczaka (250g)
2 cebule (100g)
pieczarki (200g)
2 marchewki (200g)
przyprawy (sól, pieprz, przyprawa do kurczaka)







Przygotowanie:
Piersi z kurczaka kroimy w dużą kostkę, przyprawiamy i odstawiamy na 30 minut do lodówki. Cebulę kroimy w kostkę, pieczarki i marchew w plasterki i dusimy na patelni pod przykryciem, przyprawiamy. Mięso obsmażamy lekko na patelni, następnie wrzucamy do warzyw i gotujemy pod przykryciem ok. 15 minut.



 
Wartość energetyczna całej potrawy – 370kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/3 potrawy) – 125kcal



32 komentarze:

  1. pycha :) polecam i dziękuje za przepis

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz, że dusimy czy obsmażamy ale bez grama oleju? i jak? na patelni teflonowej? i ile wody do gotowania?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, na patelni teflonowej, bez grama oleju, a wody tak na 1cm, ona w większości wyparuje i zostanie nam fajny gulasz z warzywami.

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłam dziś:) doprawiłam całość papryką ostrą i słodką i warzywka posypałam curry. Ale nie smakowało mi wybitnie to połączenie smaków...
    Czym ty doprawiasz swoje danie?:)

    aneta

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak właściwie, to wegeta jest u mnie podstawową przyprawą i większość potraw na niej kończę. A do kurczaka uniwersalna "przyprawa do kurczaka".

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za odpowiedź, spróbuję następnym razem:) dośc duża porcja wychodzi z podanych składników:) u mnie na dwa dni taki obiadek:)
    Muszę stwierdzić, że tworzysz najlepszego bloga dot. odchudzania:) i od wczoraj odchdzam się razem z twoimi wskazówkami na blogu i przepisami:)

    aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  7. pycha :) świetny pomysł na dietetyczny obiad ..

    OdpowiedzUsuń
  8. no to ja się jutro pochwalę czy mi wyszło pysznie bo mam zamiar na obiadek zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie się warzywka duszą pod przykryciem i boję się efektu końcowego. oby wyszło pyszne trzymaj kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestes niesamowita, dziekuje Ci bardzo za te przepisy ktore tutaj dodajesz i za te udogodnienia-rewelacja
    wszystkiego dobrego
    pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  11. To był mój pierwszy obiad, który zrobiłam z Twoich przepisów i przyznam, że to danie jest bardzo smaczne, szczególnie w połączeniu z kaszą gryczaną. Dziękuję i pozdrawiam. Renia

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę zrobić to danie!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gulasz Twojego przepisu królował na moim stole w święta i był przepyszny :-) Dzięki niemu przetrwałam i nie uległam pokusie tłustym schabowym :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepyszne danie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie "duszę":) ...Kochana- wróciłam do pracy po zwolnieniu( miałam kilka chwil by przygotować bardziej pracochłonne dania pod koniec l4) i......w tej pracy : "ale schudłaś- to nie grypa żołądkowa była???"- tylko cerę mam fajną i w ogóle- a nie jak po chorobie:). Dłużej mnie ludzie nie widzieli- 2 tygodnie i taka miła wiadomość- motywacja jest:). Nie mówię już o moim mężu, który po dwóch miesiącach poleciał 7 kilo z Twoim blogiem ( pozwalając sobie i tak od czasu do czasu na piwo i inne zakazane rzeczy:) ). Dziękuję!!!!A własciwie- dziękuje-MY:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu palce lizać:-))))

    OdpowiedzUsuń
  17. od jakiegoś miesiąca stosuję twoją dietę i owszem smakuje mi ale nie mogę schudnąć a wręcz odwrotnie przytyłam dwa kilogramy, tak ma być ??? czy coś nie tak ??? bo już sama nie wiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się trzymasz kalorii, to ja nie wiem czemu, to już wtedy indywidualna sprawa organizmu.

      Usuń
    2. pij więcej wody NIEGAZOWANEJ od 2 l na dzień!!! i nigdy w trakcie jedzenia.. zaczekaj ok 30 min po posiłku ;)

      Usuń
  18. Polecam połączyć wymienione składniki dodatkowo porą pokrojoną na talarki, a całość gulaszu przyprawić ziołami prowansalskimi. Palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje ulubione! Szybko i smacznie. I nawet mojemu chłopakowi smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super danie, bardzo łatwe w przygotowaniu, smaczne i przede wszystkim zdrowe !:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobre!Pierwszy raz jadlam drobiowy gulasz...
    >Kayla<

    OdpowiedzUsuń
  22. Własnie zrobiłam i bez grama tłuszczu sie udało! pyszne! do tego ziemniak z koperkiem i kapusta kiszona.:-) Pozdrawiam.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamierzam dorzuć ryż z curry do tego, zobaczymy co wyjdzie bez grama tłuszczu oczywiście :) mam nadzieję że będzie smakować

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne są te zestawy obiadowe, super pomysły do pracy :) ja do kurczaka polecam sos chilli develeya, dosłownie odrobinę a urozmaica smak bardzo smacznie, buziole!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne :) zrobiłam właśnie.
    Zaczęłam się odchudzać i szukałam czegoś lekkiego, nie miałam zupełnie pomysłu na obiad. Pyyycha! :) Na pewno zagoszczę na dłużej na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń