logo

logo

poniedziałek, 31 października 2011

Gulasz z kapustą i fasolką






Składniki:
1 duża pierś z kurczaka (250g)
cebula (100g)
kapusta biała (200g)
fasolka szparagowa (200g)
przyprawy (sól, pieprz, kminek, majeranek)







Przygotowanie:
Piersi z kurczaka kroimy w dużą kostkę, przyprawiamy i odstawiamy na 30 minut do lodówki. Cebulę i kapustę kroimy w kostkę, dusimy na patelni pod przykryciem, dodajemy ugotowaną i pokrojoną fasolkę szparagową, przyprawiamy. Mięso obsmażamy lekko na patelni, następnie wrzucamy do warzyw i gotujemy pod przykryciem ok. 15 minut.





Wartość energetyczna całej potrawy – 390kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/3 potrawy) – 125kcal



12 komentarzy:

  1. Kurcze te niektóre przepisy są bardzo dobre dla tych, którzy walcza z cukrem lub chcą unormować jego poziom - bardzo przydatne jak dla mnie :) właśnie czegos takiego szukałam - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na dłużej i korzystaj!

      Usuń
  2. nie podobają mi się te twoje przepisy.Wiocha pamiętająca czasy PRL-u.Matylda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież w PRL-u mięsa nie było ;> J.

      Usuń
  3. ja wymieniłam kapustę na czerwoną fasolę,dodałam pora i ryżu :) jami! i mam obiad na 2 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam!! Takie proste danie,a nie wpadłam wcześniej na połączenie kapusty i kurczaka:D
    Drugi tydzień diety leci a ja w ogóle nie chodzę głodna...:) Super blog.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zależy od kapusty, trudno powiedzieć ile, ale zwykle mi to zajmuje z 15 minut, chyba, że liści grubsze to chwilę dłużej.

      Usuń
  6. No proszę :)Pierwsze słyszę że w PRL-u jadło się kiełki, soczewicę, słonecznik, soje itp.....
    Pani przepisy wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już drugi tydzien z mężem i Pani blogiem lecą nam kg w dół.. Cudowny blog!!

    OdpowiedzUsuń
  8. w sam raz przepis na moja dietę rozdzielną wg M.Tombaka, a kapusta zwłaszcza sprzyja chudnięciu.
    korzystam z tych pani przepisów które nie łączą białek i węglowodanów tylko rozbijam węglowodany z warzywami a na wieczór białka z warzywami. kiedyś na tej diecie schudłam 10kg a mąż 15. teraz potrzebuje tylko kilka 3 max 4 zgubić bo brzuszek i tak będzie rósł z powodu ciąży ale boczki przy okazji zrzucić można ciut spożywając i tak wszystkie grupy produktów tylko oddzielnie:) także dziękuje bardzo za tego bloga, pomaga urozmaicić bardziej moją dietę która była dość prosta i powtarzalna.

    OdpowiedzUsuń