logo

logo

sobota, 29 grudnia 2012

Sylwestrowe przystawki


Zgodnie z obietnicą wracam przed Sylwestrem!

Stali czytelnicy zapewne wiedzą, że ja uwielbiam przygotowywać wszelkie imprezki, a że trochę tego było przez rok prowadzenia bloga, to postanowiłam ułatwić Wam sprawę.

Uporządkowałam dział BUFET IMPREZOWY, podzieliłam wszystko według stopnia trudności i sposobu przygotowania. Trochę mi to zajęło, ale myślę, że jest bardziej przejrzyście i łatwiej znaleźć coś dla siebie i też trudniej przegapić coś wartościowego, co we wcześniejszej wersji było gdzieś tam na dole strony. 

Przy okazji informuję, że wszystkie większe działy, które już miały sporo różnorodnych przepisów zostały w ten sam sposób uporządkowane.


 
Mój tegoroczny Sylwester jest jeszcze w planach, a przygotowania będą w poniedziałek rano, więc niewiele Wam moje pomysły pomogą, zatem polecam korzystać z już wstawionych. A te nowe przydadzą się na karnawał. Tym bardziej, że plany mam ambitne, bo zostałam zainspirowana rewelacyjną książką. Jeśli mi z niej wyjdzie to, co planuję to szczerze ją polecę w osobnym poście po Nowym Roku.
 
Zapraszam do korzystania z działu BUFET IMPREZOWY.

A dla tych, co nie wiedzą od czego zacząć, do czerpania inspiracji z moich imprezowych stołów, które staram się zawsze obcykać w całej okazałości zanim przyjdą goście – GALERIA TUTAJ.

I planuję małą niespodziankę w formie hmmm, dania jakby nie patrzeć, ale goście tu zaglądają, więc nie napiszę. Chętni na pomysł dobrej zabawy piszcie na maila :)

4 komentarze:

  1. taka inspiracja często się przydaje, zwłaszcza gdy nie mamy czasu na kombinowanie albo chcemy czymś pozytywnie zaskoczyć gości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku ja to zazdroszcze twojej rodzinie ...tyle jedzenia i jakie cudne , piękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdo jesteś moim guru jeśli chodzi o żywienie.Każdy dzień zaczynam od wejścia na twój blog. Zyczę Tobie jak najwięcej siły do prowadzenia tego bloga , dużo zdrowia , radości i pociechy z dzieci i męża. Małgosia M

    Proszę Cię o odpowiedż czy przyjmujesz zaproszenia do grona znajomych na Fb jako osoba fizyczna , czy masz swojego bloga na Fb - o nmiestety nie mogę znalezć. Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam. Małgosia M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przyjmuję. Ciągle się zabieram za to, żeby zrobić stronę na FB, ale nie wiem czy ja dam radę gotować zdjęcia robić, opracowywać przepisy, bloga prowadzić, na komentarze odpowiadać, na maile odpisywać i jeszcze stronę na Fb prowadzić. Ale może czas na kolejne wyzwanie :D Prywatnie Cię przyjmę, wszystkich przyjmuję :) Masz po prawej stronie link do mnie :)

      Usuń