logo

logo

czwartek, 25 kwietnia 2013

Kokosowy konkurs



14 komentarzy:

  1. A moze by tak jakies nowe przepisy a nie reklamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ciekawe, to dla mnie mogą być reklamy, szczególnie, że to polecanie i testowanie rzeczy zdrowych i przynajmniej wiem czy warto zainwestować i w co :) Wolne od gotowania każdemu się należy. A Twoja uwaga wynika z zazdrości, że Magda ma coś dla siebie z tego bloga, za ciężką pracę, którą wykonuje każdego dnia dla nas?

      Może anonimie stań w kuchni i wystartuj w konkursie, wtedy nowy przepis, może właśnie Twój będzie zwycięski, czego Ci nie życzę, bo wygrać chcę ja :P

      Usuń
    2. I super. Ciesze się bardzo, że Madzia współpracuje z dobra firma, bo warta jest tego, a przepisów mamy pod dostatkiem. Natomiast uwaga Anonimowego poniżej pasa

      Usuń
    3. A moze pozwolisz autorce bloga zadecydowac, co chce w swoich postach umieszczac - reklamy, zdecia malych kotkow lub cokolwiek innego jej przyjdzie do glowy? W poniedzialek pojawily sie trzy nowe przepisy, juz wszystkie drogi Anonimowy/a wyprobowale/las?
      Dziwi mnie, ze przeszkadza Ci artykul o wodzie kokosowej i konkurs, w ktorym owa wode mozna wygrac. Jak dla mnie, laczy sie to bezposrednio z tematyka bloga. Jesli Cie to nie interesuje, omin ten post i tyle.

      Wlasnie dlatego nigdy nie bede miala wlasnego bloga - komentarze takie jak powyzszy wyprowadzalyby mnie regularnie z rownowagi. TWSM

      Usuń
    4. Za ładna wiosna jest, żeby się denerwować :) Statystyki moje mówią, że tu jest ponad 750 przepisów na blogu, wiem wiem, to mało, szczególnie jak ktoś ma kulinarne ADHD. Tylko chciałam zaznaczyć jedną ważną rzecz, to nie jest blog czysto kulinarny, więc o zdrowych produktach musi tu też być informacja, a że mamy tego sporo na rynku, to też sporo trzeba przetestować i opisać. Zresztą nie ukrywam, że też na Wasze prośby tym się zajęłam. Artykułów w stylu ostatnich, o cukrze, o zdrowych posypkach nie pisze się w dzień. Materiały i wiedzę do tego zdobywałam 1-2 miesiące, bo nie korzystam tylko z google, a z bardziej wiarygodnych źródeł, jakimi są książki.

      Usuń
  2. A może by tak odrobina zwykłego "dziękuję za to co robisz" a nie postawa roszczeniowa?
    Nie wiem jak inni, ale ja lubię wiedzieć więcej i poznawać sposoby na to, żeby żyć zdrowiej i lepiej. Nawet jeśli jest to w formie reklamy. Magda mnóstwo dla nas robi, bezinteresownie i za darmo. Czy to grzech że czasem umieści reklamę? Dzięki której my też mamy szansę na to, żeby dieta nie była monotonna i nudna?

    Ja na tą wodę kokosową poluję od dawna, tanie to to nie jest więc się jeszcze nie zdecydowałam :). Jest na pewno dużo lepszym rozwiązaniem potreningowym niż wszelkiego rodzaju chemiczne izostary i tym podobne.
    Może powalczę w konkursie :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może, a na pewno! Już mam pierwsze zgłoszenia :)

      Usuń
  3. Drogi Anonimowy, jeżeli na prawdę interesowałbyś się zdrowym żywieniem, to nie tylko przepisy byś pozyskiwał, ale i wiedzę, którą na tym blogu szerzy autorka. A nie poleca ona Zupy z torebki bo firma jej za to płaci, a coś co jest dobre zdrowe, wartościowe, a do tego daje szansę nam spróbować !!!!!
    Postaram się spiąć w sobie i wystartować w konkursie :)
    POzdrawiam Kama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo się cieszę, że są tutaj ludzie, którzy to rozumieją, że reklama reklamie nie jest równa. Zaręczam Was, że odmówiłam zupkom chińskim (była propozycja, żeby polecić jako szybkie danie w pracy - porażające), środkom przeczyszczającym, że to najlepszy sposób na odchudzanie, patelniom, które kosztują tyle co trzy średnie krajowe... Jasne, że fajnie by było dostać za darmo takie garnki i patelnie, co "się same gotują", wystarczyłoby, że bym napisała jeden post polecający i bym miała. Ale nie o to chodzi, nie po to pokazuję, że zdrowe odżywianie nie jest wcale takie drogie i bazuję na "marchewkach i kapuście", żeby mówić, że te marchewki najlepiej się gotują w garze za jedyne 6500zł.

      Usuń
  4. Odkąd kupiłam olej kokosowy większość potraw, które na nim robię, ma posmak kokosowy ;) Jeśli tylko aromat potrawy tego kokosa nie przykryje np pieczarki nie przykrywają ;)
    Ciekawy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wezmę udziału w konkursie, nie mam inwencji twórczej, ale wodę napewno jak tylko spotkam kupię, jestem pewna, ze skoro ja Magda REKLAMUJE to jest tego warta :)

      Usuń
  5. Podoba mi się ten konkurs, na pewno wezmę udział!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beata P
    też nie mam inwencji twórczej ;)
    A jeśli już coś mnie najdzie to po fakcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba także się skuszę.. Co prawda mam w zanadrzu mało oryginalne danie, ale dość smaczne i dość niskokaloryczne. ;-)

    OdpowiedzUsuń