logo

logo

czwartek, 4 lipca 2013

Plan diety - wersja pełna do wydruku

Prosiliście - dałam się namówić. Jest gotowa pełna wersja diety z podpiętymi wszystkimi przepisami, które występują w diecie przez 28 dni. Wersja jest w pdf, dopasowana do wydruku, ułożone wszystko (przepis-zdjęcie), około 60 stron w pdf (120 w wordzie).

Wszystkie osoby, które chciałyby taką wersję dostać ode mnie proszę o dokonanie wpłaty na konto Fundacji dla moich chłopaków, o czym już pisałam kilka dni temu. Wszelkie dane do przelewu (również do przelewów zagranicznych) oraz więcej informacji o chorobie chłopaków we wpisie tutaj.

Ja dla siebie nie czerpię żadnych korzyści finansowych z tego, co dla Was wykonałam, wszystko na szczytne cele, dlatego też nie chcę nikomu narzucać kwoty do zapłaty. Sami oceńcie ile warta jest moja praca i po prostu - wpłaćcie tyle ile chcecie i ile możecie. My się cieszymy z każdego grosika, a ciocia... jej każdy telefon i miłe słowa dają mi kopa do dalszej pracy :)

Po dokonaniu wpłaty proszę prześlijcie mi na maila smak-zdrowia@wp.pl w załączeniu potwierdzenie przelewu i na tej podstawie będę zwrotnie odpisywać i załączać dietę. Piszcie wyraźnie, czy to ma być wersja dla kobiet czy dla mężczyzn.


Liczę na Waszą uczciwość i że wynik mojej pracy nie pojawi się teraz na wszystkich możliwych stronach do ściągnięcia. Bo chyba nie o to w tym wszystkim chodzi. Wystarczy naprawdę niewiele, żeby gotowca otrzymać, więc uszanujcie moją pracę i pokażcie dobre serducha.

Uwaga! Jeśli ktoś wyśle maila, a nie dostanie odpowiedzi w ciągu 2 dni proszę się upominać. Czasem internetowy chochlik mnie odwiedza, a nie chcę, żeby ktoś z Was przypadkiem został pominięty przy natłoku wiadomości w skrzynce.

Z góry dziękuję za wszystko co dla mnie robicie!




48 komentarzy:

  1. Jestem pod wrazeniem. Tak czesto mowimy o checi pomocy innym, ale tak rzadko wcielamy to w zycie... Domyslam sie ile musialo zajac stworzenie takiego PDFa, fantastyczna robota! [TWSM]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. a na jakiego maila wysłac potwierdzenie przelewu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisałam w tekście :) Przeoczenie moje.

      Usuń
  4. Do przelewu potrzebne są : nazwa miasta, kod, ulica. Proszę podaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dane adresowe do przelewu, jeśli ktoś musi to podać w banku są tutaj: http://dzieciom.pl/kontakt

    Adres Biura Zarządu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że symboliczne 50-100zł nie będzie ubytkiem w budżecie.
    Dziękuję Ci Magdo za wszystko co robisz dla nas leniuchów.
    Pozdrowienia Gella.

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram pomysł, a dieta jest już u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj Magda! jesteś kochana, jestem na diecie cukrzycowej, czy dieta może być dla mnie odpowiednia?rysiaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasięgnęłam opinii cukrzyka. Dla cukrzyka dietę powinien układać lekarz znający się na cukrzycy, wtedy wyeliminuje to, czego Ci nie wolno. Zależy też jak się do tej pory odżywiałaś, bo np. moja babcia choruje poważnie na cukrzycę, ale ma diety wszelakie gdzieś, więc jej tłuste menu zastąpione moją dietą to już byłby jakiś sukces :) Ale jeśli uważasz na to co jesz i znasz swoją chorobę, to powinnaś wiedzieć czego Ci nie wolno. Tu na pewno nie jest tłusto i na pewno nie ma zbyt wiele cukru, więc jeśli znajdzie się jakaś potrawa zakazana, to zamień ją na inną :)

      Usuń
    2. Zależy też jaki typ cukrzycy. Przy 1 typie:
      Ta dieta jest w porządku, a wręcz zalecałbym ją :) Ze względu na obniżoną zawartość tłuszczu. Obniżamy też trochę ilość węglowodanów - trzeba o tym pamiętać przy dawkach. Jeżeli bolusy białkowo-tłuszczowe ignorowaliśmy do tej pory to prawdopodobnie mieliśmy je "wliczone" w bazę - konieczne będzie obniżenie. Po za tym brak przeciwskazań.

      Co do dawek insuliny - ja przy 88 kg pobierałem ~80-90 jednostek na dobę. Teraz (3 miesiąc od początku diety) oscyluję przy 30-45j (30 dla dużej ilości ruchu). Jak widać zdrowsza dieta, spadek wagi mocno wpływają na zapotrzebowanie insuliny. Zalecam (żądam! :) ) b. częste pomiary cukru - ja badam 8-12 razy dziennie. Ułatwia to zresztą kontrolę

      Usuń
  9. Jeśli są jeszcze tacy, co się zastanawiają czy warto to od razu mówie, że tak! Sama właśnie otrzymałam PDF i jestem w szoku, nawrt znając profesjonalizm i organizację Magdy :D J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś wysłałam pieniążki na podane konto i muszę przyznać, że nie ma co żałować grosza. Plan jest rewelacyjny!!! Ja nie lubię takich planów dietetycznych, ale się skusiłam, bo spodobałam mi się inicjatywa z pomaganiem komuś. Nawet gdyby mi ten plan nie przypadł do gustu to i tak cieszyłabym się, że komuś pomogłam. Ale właśnie, że zamierzam go wydrukować i pałaszować te pyszności. Madziu, bardzo się napracowałaś i tak jak pisałam-fantastycznie, że są takie osoby, którym się chce chcieć.DZIĘKUJĘ!!! Fajnie, że w tym planie wszystko jest w pigułce-jestem naprawdę pod wrażeniem:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. witam.
    Proszę powiedzieć czy to nadal aktualne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, aktualne. Póki ten post jest widoczny na blogu jest aktualne :)

      Usuń
  12. A czy można płacić przez Paypal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem :) Nikt jeszcze nie płacił.

      Usuń
  13. Mam pytanie czy istnieje inna droga wyslania pieniazkow. Chcialabym wyslac pieniadze, aczkolwiek mieszkam w Szkocji i jest z tym duzy problem. Prosze o odpowiedz . Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozeznane jeszcze Western Union. Jak tak możesz, to skontaktuj się ze mną na maila smak-zdrowia@wp.pl

      Usuń
  14. JAKA JEST CENA DIETY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma ceny, darowizna to darowizna, wedle uznania.

      Usuń
  15. Nie wiem czy to aktualne ponieważ nie ma żadnej odpowiedzi na zadane pytanie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Może Magda nie ma kiedy odpisać ale na pewno jest aktualne.Z tego co kojarzę to nie ma konkretnej ceny każdy daje tyle ile może.Przypuszczam że może to być 20 zł jak i 100 zł

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja wiem ! :) Magda jest na urlopie więc dajmy dziewczynie odpocząć, jak wróci na pewno się odezwie :) , sama też czekam na przesłanie plików ale poczekam cierpliwie ponieważ za taką pracę dziewczynie urlop się należy :) Mira

    OdpowiedzUsuń
  18. WITAM DZIEWCZYNY POWIEDZCIE ILE TA KSIĄZKA KOSZTUJE FAJNE PRZEPISY MA TA PANI SUPER

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, czy wersja do druku to jest wersja diety dla kobiet czy dla mężczyzn? bo potrzebowałabym obie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, pani Magdo czy jest też plan dla kobiety bez mięsny
    .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam,że się wcinam,ale wystarczy zastąpić dania mięsne bezmięsnymi,których jest mnóstwo w odpowiedniej zakładce i gotowe.w dodatku wszystko wyliczone,gramy, kcalorie.obłęd w ogóle,dla mnie pełna przemyślana profesjonalka!chylę czoła po raz kolejny autorce!!!Monika

      Usuń
    2. Dokładnie, dział kotlety i placki jarskie i masz wiele pomysłów na zamianę mięsa.

      Usuń
  21. witam jeszcze raz ale chodzi mi o plan do wydruku wege.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam,
    Czy temat jest nadal aktualny? czy istnieje jeszcze możliwość otrzymania PDF-a ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dołączam się do prośby :)

      Usuń
    2. Przecież kilka dni temu napisałam post pt. niezbędnik i tam napisałam, że można dostać przepisy do druku. Póki ten wpis istnieje i blog żyje, to temat będzie aktualny.

      Usuń
  23. Czy istnieje możliwość otrzymać PDF-a?:) z Góry dziękuję za info ( mail wysłany wraz z załącznikiem:) )

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, ponieważ aktywność na blogu trochę upadła chciałam zapytać czy oferta jest nadal aktualna? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie korci Cię żeby wydać te przepisy w formie książkowej? Tyle bzdur różnych na półkach w księgarniach można zobaczyć, a ludzie chcą czegoś autentycznego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie, i to grube pieniadze kosztuja te bzdury

      Usuń
    2. Nie mam na to czasu, żeby zając się tematem książki. Samo się nie wyda, a ja już nie wyrabiam czasowo.

      Usuń
  26. Witam!
    Czy nadal można otrzymać dietę? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko aktualne, takie pytania najlepiej na maile, bo tam codziennie ogarniam pytania :)

      Usuń
  27. blog wspaniały duzo inspiracji .Bardzo prosze o diete. dziekuje Beata na beciasen@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, czy wciaz aktualne jest wysyłanie przez Pania diety? Wysyłałam maila, jednak nie dostałam odpowiedzi ;) Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. czy jest jakaś wpłata minimalna aby otrzymać PDF z dietą ?

    OdpowiedzUsuń