logo

logo

niedziela, 30 czerwca 2013

Wasze podziękowanie

Piszecie do mnie niekończące się podziękowania za moją pracę nad blogiem, za wsparcie, za plan diety i za wiele innych spraw, które się tu dzieją. Od jakiegoś czasu pojawiały się od Was propozycje, żebym odpłatnie tworzyła dla Was indywidualne plany diety. Po umieszczeniu postów z planem diety dla kobiet i dla mężczyzn wprost prosicie o możliwość przesłania mi drobnej zapłaty w ramach podziękowania za ciężką pracę.

Nigdy nie pomyślałam nawet o tym, że mogłabym na tym zarabiać. Ale w sumie robię coś, za co dietetycy biorą grubą kasę. Ja mam jakąś taką potrzebę charytatywnie pomagać Wam w przejściu przez to wszystko, żebyście odzyskali pewność siebie i dobre samopoczucie. Bo też kiedyś byłam zakompleksioną szarą myszą bez chęci do życia.

Jeśli uważacie, że powinnam coś z tego mieć i chcecie się finansowo odwdzięczyć za to co robię, to mam dla Was propozycję.





W mojej bliskiej rodzinie są osoby, które potrzebują wsparcia finansowego, Paweł i Damian Nagieł. Są to moi kuzyni, bracia bliźniacy, którzy cierpią na Zespół Vesta, upośledzenie umysłowe w stopniu znacznym. Obaj są zarejestrowani w Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” tutaj: Paweł i Damian.

Jeśli macie potrzebę podziękować mi za bloga, to możecie przesłać symboliczną kwotę na konto:

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"

Bank BPH S.A.
61 1060 0076 0000 3310 0018 2660


Tytułem:
4701 - Nagieł Paweł - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Środki dla chłopaków są zbierane na jednym koncie, więc w tytule wpisujcie tylko tak jak wyżej podałam.


Jeżeli zaś chodzi o wpłaty w dolarach lub euro to należy posługiwać się poniższymi numerami kont (numery są w formacie IBAN) do wysłania przelewu trzeba także podać kod Swift:

Bank BPH S.A.

Kod SWIFT (BIC): BPHKPLPK

PL 48 10600076 0000321000196523
(darowizny w dolarach amerykańskich USD)
 
PL 11 10600076 0000321000196510
(darowizny w euro)


15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
(wpłaty w funtach - będą przewalutowane według średniego kursu)
 
Tytuł wpłaty zawsze jest ten sam czyli: 4701 - Nagieł Paweł - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

 

Pomoc dla nich, to będzie wielkie DZIĘKUJĘ dla mnie.

Jeśli chcecie, to wyślijcie potwierdzenie przelewu do mnie na maila smak-zdrowia@wp.pl, a w ramach podziękowania za wpłatę dostaniecie "cegiełkę" - dowolnie wybrane opracowanie przepisów z bloga lub plan diety w wersji pdf do wydruku. Wszystko do wyboru tutaj.

Proszę Was tylko, żebyście źle nie zrozumieli tego mojego wpisu. Jakiekolwiek składki, o których mowa, to nie jest żaden mój wymóg i nacisk, a jedynie Wasza dobra wola. Jeśli te wszystkie Wasze słowa wdzięczności z maili przełożą się na pomoc dla mojej cioci, wujka i chłopaków będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa. Dzięki Wam widzę, że to co robię ma sens i na pewno nie przestanę prowadzić bloga, choć bym miała to robić charytatywnie i całkowicie za darmo.

43 komentarze:

  1. Jesteś niesamowita! SZACUN!!!! podziwiam Cię !

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, wzruszyłaś mnie do łez. Jesteś wspaniałym człowiekiem :)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś naprawdę wspaniała. Ze świecą takich ludzi szukać.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mogla bys podac konto IBAN tego konta by mozna bylo z zagranicy bez dodatkowych oplat wyslac. Zapytaj bo kazde konto w UE posiada numer iban tez. :) wole to 5euro wiecej dac chlopca niz banku :) pozdrawiam! I jestes WIELKA MADZIU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam maila, zobaczymy czy uda się zdobyć ten numer. A SWIFT tu nie wystarczy? Coś mi się obiło o uszy w przelewach zagranicznych IBAN i SWIFT, ale nie do końca kojarzę co do czego służy :)

      Usuń
  5. Czapki z głów. Jeszcze sa ludzie na tym świecie

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę jesteś niesamowita!oby więcej takich ludzi!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim :) Postaram się zdobyć za jakiś czas informację ile udało się zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, a co z tymi ktorzy mieszkaja w Anglii?? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to powiem Ci, że chyba tego nie przewidzieli, bo dostałam tylko Euro i Dolary, ale zapytam i jutro powinnam dostać odpowiedź :)

      Usuń
    2. Juz się dowiedziałam:

      Wpłaty w funtach należy kierować na konto 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615 - wpłaty są przewalutowywane według średniego kursu.

      Magda

      Usuń
  9. Minęło już trochę czasu.Jestem ciekawa ile udało się uzbierać z cegiełek za dietę?
    Wszystkie były tak zainteresowane PDF a ile z nas skorzystało z tego odpłatnie?

    Gella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gella, wszystko jest w opracowaniu. Ciocia z bliźniakami rodzinnie wypoczywała teraz na turnusie rehabilitacyjnym. Wracają na dniach i obiecała mi podsumować wszystkie zaksięgowane wpłaty jak w końcu dorwie się do komputera i konta. Będzie informacja na blogu, bo domyślam się, że jest ciekawość :)

      Usuń
  10. Ile powinno się wpłacić żeby nie było za mało?!

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja cegiełka poszła i czekam na PDF :) będę polecać bloga dalej :) mam nadzieję, że będzie to pomocne.
    GDOLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie proszę powiedzieć ile pieniążków trzeba wpłacić? Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co łaska, naprawdę nie ma granic. Wszystkie datki przyjmuję z uśmiechem :) Jak ktoś nie ma możliwości, a bardzo chce dietę, to proponuję odmówić sobie kilku czekolad czy ciasteczek na wagę i się nazbiera mini sumka.

      Usuń
    2. Droga Magduniu!
      Zaglądam na Twojego bloga od 9 września. Jest superowy, schudłam na razie 3 kilo (Mam 39 lat 168 cm wzrostu i obecnie ważę 70 kilo, a było 73). Ale propozycja nie do odrzucenia. Proszę Cię stwórz w PDF do wydruku wszystkie swoje działy ze wszystkimi przepisami :-b - bo co rusz muszę otwierać komputer do obiadu żeby coś ugotować wg Twojego przepisu. Zamiast planu diety poproszę PDF ze wszystkimi przepisami. Oczywiście dla Twoich chłopaków wspomożenie gwarantowane i odmówię sobie może z kilkanaście czekolad :)))... Co o tym myślisz? Pozdrawiam Cię gorąco

      Usuń
  13. No Magdunia!!!
    Jesteś Wielka. Po prostu ot tak 'mówisz - masz".4 pażdziernika napisałam propozycję stworzenia wszystkich przepisów w PDF, myślałam, że nie ma odpowiedzi bo to za dużo pracy i u Ciebie trochę zawirowań a tu proszę. Niespodzianka Super sprawa. Jak najszybciej będę mogła przesyłam pieniążki na konto dla kuzynów. Z gorącymi pozdrowieniami i życzeniami zdrówka dla Twojej rodzinki - Anonimowy z 4 października czyli Jola (zapomniałam sie przedstawić z imienia w poprzednim wpisie). Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałam aż to skomentujesz, poważnie :) Ja wiedziałam co się święci, więc siedziałam cicho i dziobałam te opracowania od kilku miesiecy zresztą :)

      Usuń
  14. Witam Magdo !
    Jestem tu nówka sztuka, raptem kilka godzin znam Twojego bloga..
    Moja Mama przeszukując internetowe zakamarki znalazła go i podesłała mi lina - od lat walczę z kilogramami i chorą tarczycą.
    No więc tak siedzę od jakiegoś czasu i czytam czytam... aż dotarłam i do tej zakładki.
    Tak co roku, na początku roku czekam na "znak-sygnał" od losu, który wskaże mi osobę do które poleci mój JEDEN %.
    No i właśnie trafiło na Ciebie, a właściwie na Twoich kuzynów :)
    Wiesz, fajnie że maja taką fajna kuzynkę jak Ty !
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też przekażę % - tylko nr KRS jest chyba potrzebny - a tu nie widzę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KRS będzie, muszę uzyskać pisemną zgodę fundacji na zorganizowanie akcji 1% i umieszczę na blogu. Mam nadzieję, że długo mi (im) to nie zajmie.

      Usuń
  16. Hmm.. ale jak dobrze czytam i ciut znam się na 1% to NIC nie musisz Magdo załatwiać, bo wszystko jest w zakładkach chłopaków na stronie fundacji, do których linki podałaś wcześniej :)

    KRS Fundacji: KRS 0000037904
    Plus indywidualny numer chłopaków: 4701 - Nagieł Paweł - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia (lub 4702 - Damian).

    Nic tylko działać i przesyłać 1% !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zajrzeć i skorzystać, natomiast jeśli miałabym ogłosić oficjalny apel i dać baner, to już musze uzyskać pozwolenie, na które się czeka i aktualnie czekam...

      Usuń
  17. W tytule jest tylko Paweł, ale rozumiem, że darowizna trafia do obu braci?
    Dzięki za tego bloga,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieniążki trafiają w ręce cioci, mamy Pawła i Damian, więc spokojnie, obaj na tym korzystają :)

      Usuń
  18. Od wczoraj jestem na tej magicznej diecie :) mam nadzieję, że się uda. Biorę tabletki antykoncepcyjne, które niestety dodały kilogramów :(
    Czy dieta wygra z nimi???????????????

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,
    CZy będą jakieś porady i byc moze przepisy na zbliżające się Święta?? Jak je przetrwać??
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś będzie :) Zbieranina z zeszłego roku.

      Usuń
    2. a są jakies przepisy z zeszłego roku gdzie je można znaleźć??

      Usuń
  20. Droga Magdo-Twoj blog jest rewelacyjny;przepisy niebianskie -b.Ci dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Magdo, jesteś dobrym człowiekiem i mądrą osobą :) To coś wspaniałego, że chcesz się dzielić z innym ludźmi tym, co masz i co potrafisz. Trafiłam tu dzięki mojej przyjaciółce i na pewno tu zakotwiczę. Pozdrawiam Cię serdecznie i bardzo się cieszę, że są na świecie tacy fantastyczni ludzie, jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam.
    Pani Magdo własnie wypełniłam pit i wpisałam 1% na kuzynów. Czytąjąc o chłopakach się popłakałam. Pozdrawiam serdecznie Panią Pani Magdo i również chłopaków z rodzicami. To jest naprawdę wyzwanie dla rodziców mając dwoje dzieci niepełnosprawne.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam.
    Mam pytanie...czy wpłaty na chłopaków są nadal aktualne?

    OdpowiedzUsuń
  24. probuje wysłąc euro ale jest jakis problem z iban musze podac do czytnika card 8 ostatnich cyfer iban po po wpisaniu na strone banku kodu wygenerowanego z czytnika card bank nie przyjmuje. chce potwierdzic osiem ostatnich numerow Iban dla euro to:00196510 jesli tak to cos jest nie tak
    prosze o potwierdzenie..Serdecznie pozdrawiam szcytny cel i Wielka Twoja praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer jest prawidłowy, sprawdzałam na stronie fundacji. Często mam wpłaty w euro i nie było problemu.

      Usuń
  25. Witam,bardzo sie ciesze,ze trafilam na bloga :)Jest meega motywujacy :) Jednak,czy moglabym prosic o gotowy plan dietki?Oczywiscie pieniazki przeleje,tylko z Anglii...moge dostac nr konta?

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem, jaki Anioły przekierowały mnie na tę stronę, ale dziękuję Im za to, że tak się stało. Trafiłam tu przedwczoraj (o ile lat za późno), ale cieszę się, że w ogóle. Będę tu częstym gościem.

    Pani Magdo, jest pani tak CUDOWNĄ osobą, że aż nie potrafię tego wyrazić słowami. Za to, co pani tu robi, to... Nobel w kilku dziedzinach - oprócz dietetyki za złote serce, bezinteresowność, pogodę ducha i kreatywność. DZIĘKUJĘ!

    Które konto jest aktualne?
    15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
    61 1060 0076 0000 3310 0018 2660

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak w treści, 61 1060 0076 0000 3310 0018 2660

      Usuń