logo

logo

piątek, 20 grudnia 2013

Przepisy na Święta


W tym roku pierwszy raz od 6 lat nie robię Wigilii, zostałam wytypowana tylko do 20szt pierogów. Też mi zadanie... Tak więc, dogadzam dzieciom tyle ile mogę - dzisiaj była masowa produkcja ciasteczek na choinkę. Do niektórych użyłam moje pierwsze ręcznie robione ozdoby z masy lukrowej, które widzicie na zdjęciu.

Jutro biorę się za chatki z piernika, bo dzieci od miesiąca czekają.

A tymczasem polecam przepisy na Święta Bożego Narodzenia. Zapraszam tutaj.

 









15 komentarzy:

  1. Magdo, przepiękne te pierniczki! Koniecznie napisz w jakimś wolniejszym czasie, jak się robi takie piękne ozdoby z masy lukrowej!
    I wszystkiego dobrego na Święta i Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne te gwiazdeczki. Radosnych Swiat oraz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem ilości i zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak przezyc swieta i nie przytyc, masakra , tyle pokus:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne te pierniczki! Ja prawdopodobnie nie mam aż tak rozwiniętego zmysłu artystycznego, ale może dlatego tak myślę, bo nie próbowałam... zawsze trzeba sobie coś wmówić ;)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Nominowałam cię do Liebster Blog Awards! :) Zapraszam serdecznie!

    http://slim-dream.blog.pl/2013/12/23/nominacja-do-liebster-blog-awards/

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Wspaniałych pomysłów na przyszły rok, Bogdan

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ciasteczka :)
    pozdrawiam świątecznie
    tola

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze raz. Dużej kuchni i omijaj szpitale . Bogdan

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaaaaa! Ale narobiłaś dobra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne, to prawda, ale jakie smaczne! W tydzien poszlo wszystko, co przywieźli Rodzice - niesamowity wynik, biorac pod uwage, ze oprocz ciasteczek mieliśmy 3 blachy ciasta. [TWSM]

    OdpowiedzUsuń