logo

logo

wtorek, 30 grudnia 2014

Sylwestrowe przystawki

Polecam dział BUFET IMPREZOWY, może coś Was zainspiruje i zrobicie na swoją imprezę sylwestrową.


W Nowym Roku życzę Wam szczęścia i wytrwania w postanowieniach. Czekam na Was od 1 stycznia (diety zaczyna się 1 stycznia każdego roku), a na spóźnialskich 5 stycznia, bo to w końcu poniedziałek (diety zaczyna się w poniedziałki). A tych bardzo bardzo spóźnionych przyjmiemy nawet 7 stycznia (diety zaczyna się po wszystkich świętach). Bawcie się dobrze!

5 komentarzy:

  1. Świetny i mądry blog. Właśnie zaczęłam zdrowo odżywiać moją rodzinę i będę się posiłkowała Twoja stroną. Wykonałaś kawał roboty. Brawo!!! Również w Nowym Roku wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie za te piękne życzenia! Równiez z okazji tego roku życzę samych "najlepszości" ;)

    Ha, ja dołączam do diety już dziś! Hm, może nie do diety... Ale chcę jeść regularnie, zdrowo, odstawiam na pewno słone i bardzo słodkie przekąski. No mam nadzieję, że wytrwam chociaż do lutego i zrzucę choć kilka kilogramów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, dołączam się do diety;) zaczęłam od dziś zobaczymy jak będzie dalej Pozdrawiam. Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla tych bardzo bardzo bardzo spóźnionych 12 stycznia- dieta zaczyna się w poniedziałek po wszystkich świętach ;-)

    OdpowiedzUsuń