logo

logo

niedziela, 22 marca 2015

Sałatka brokułowa z serkiem wiejskim





Składniki:
brokuł (250g)
serek wiejski (150g)
rzodkiewka (150g)
1 mała cebula (50g)
szczypiorek
przyprawy (sól, pieprz)





Przygotowanie:
Brokuł dzielimy na różyczki i gotujemy w lekko osolonej wodzie, następnie studzimy. Do miski wrzucamy serek wiejski, pokrojoną w kostkę cebulę, rzodkiewkę, różyczki brokułu i szczypiorek. Całość doprawiamy do smaku i dokładnie mieszamy.




Wartość energetyczna całej sałatki – 250kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/3 sałatki) – 85kcal



26 komentarzy:

  1. Super, uwielbiam takie sałatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. idealna na miją dietę! dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Z brokułem jeszcze nie jadłam ale spróbuję. Bardzo pilnuję tego co jem, choć się nie odchudzam więcej . Pozdrawiam sedecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi i wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam serek wiejski z brokułami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też taką robię, tylko brokuły gotuję na parze a nie w wodzie, bardziej mi wtedy smakują,mniam :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecisz może jakiś sos lub dip do Twoich nachosów ? `~ Angela ~`

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały dział Sosy, dipy i dressingi i wybieraj co lubisz.

      Usuń
  8. Apetyczne i proste danie. Z chęcią wypróbuje ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo smacznie, takie coś to ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sałatka w sam raz trafia w mój gust! :) Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda nieźle - trochę jak sałatka grecka, tylko zupełnie inne składniki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobry i bardzo przydatny ,a wręcz niezbędny do życia blog.
    a co zaproponowałaby Pani aby jeść w pracy?ja kompletnie nie mam pomysłu
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,że nie do mnie,ale się podzielę swoimi doświadczeniami :) do pracy zabieram jedzenie w pojemniczkach, przeliczam wcześniej kcal i zabieram gotowe dania. Na początku dziwnie patrzyli,ale tylko przez chwilę, bo późnej się okazało,że ja na diecie mam więcej na talerzu niż te co nie na diecie , a co najważniejsze mam smaczniejsze... patrzą czasem z zazdrością i czasem muszę się podzielić ;)
      Np. śniadanie: dwie kromki ciemnego pieczywa, do tego serek,jajko lub wędlina i zawsze jakaś surówka, smacznie i kolorowo. Ponieważ jak już jestem w pracy to cały dzień, więc zabieram tez swój obiad,znów w pojemniczkach :) trzeba się tylko zastanowić dzień wcześniej co będziemy jeść i tyle :) pozdrawiam, Ania.

      Usuń
    2. Dokładnie, do pracy nadaje się wszystko co można popakować w pojemniczki. Sama tak robię, nawet kanapki w pracy robię ze składnikami z pojemniczków, bo nie znoszę składanych kanapek ze "sreberek".

      Usuń
    3. Witam poświątecznie :-) Sałatka fajna, prosta i smaczna. Miałam mniej rzodkiewki więc dołożyłam kawałek drobno pokrojonej papryki. Wyglądała ładnie i kolorowo a smakowała wspaniale :-)
      Ja tam nie mam nic przeciwko kanapkom przygotowanym w domu pod warunkiem, że nie ma w nich pomidorów ani ogórków które wolę dołożyć bezpośrednio przed spożyciem.

      Usuń
  13. No to już wiem, co sobie zrobię w kuchni :) Znudziły mi się typowe sałatki, więc ta będzie idealna na zjedzenie czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszna sałatka, lekka i sycąca :-D uwielbiam Pani bloga :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam sałatka świetna taka według mnie akurat jak ktoś stosuje dietę lub trenuje, albo chce po prostu lekko jeść bez jakiś zbędnych tłuszczy. Szczerze powiem, że mnie ten przepis bardzo zaciekawił i z pewnością dołączę go do swojej listy lekkich potraw. Czekam, na więcej takich sałatek mam nadzieję, że jakaś jeszcze się tu okaże.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałem okazję wypróbować ten przepis w zeszłym tygodniu - niebo w gębie :) U mnie powstała jeszcze bliźniacza sałatka, z ogórkiem zielonym, koperkiem i papryką - super smak. Brokuły też gotuję na parze, tak jak jedna z komentujących napisała, mają lepszy smak, taki niewypłukany. Masz jeszcze jakieś inne pomysły na sałatki z serkiem wiejskim?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej sałatce :) robię ją wciąż i wciąż ;) Mniam

    OdpowiedzUsuń