logo

logo

środa, 30 grudnia 2015

Sylwestrowe przystawki



Ja już gotowa z listą potraw (w trzech wersjach) na imprezkę, więc korzystając z chwili życzę wszystkim udanej zabawy i szczęścia w Nowym Roku!

Jeśli jeszcze nie macie swojej listy sylwestrowych przystawek polecam zajrzeć do działu:


BUFET IMPREZOWY - tutaj




I pamiętajcie, że 1 stycznia to najlepszy dzień na rozpoczęcie diety, co roku najlepszy! 

Chyba, że wyznajecie zasadę, że najlepszy jest poniedziałek, to wtedy zaczynamy dietę 4 stycznia.

No chyba, że coś tam wypadnie i jeszcze święto po drodze... to umówmy się, że ostatecznie poniedziałek 11 stycznia. Ale pamiętajcie, że zawsze będziecie już 1kg w plecy w stosunku do tych, to twardo zostali przy pierwszym poniedziałku Nowego Roku :)


15 komentarzy:

  1. Gdyby takie gotowe już były :( a tu tle jeszcze roboty ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomicie wygląda taki bufet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje taki bufet. :)
    11 stycznia są imieniny Feliksa, to trzeba świętować. Lepiej od 18 stycznia. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już dietę zaczęłam 28 grudnia :) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. no, to 4- ty!
    do zrzutu 10 kg
    muszę sobie zrobić zdjęcia i się zmierzyć tu i ówdzie, żeby było widać później wyniki:))
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 stycznia zaczynam na nowo,bo trochę się urosło tu i ówdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko nie poniedzielek... :) cudowny blog! tego szukalam, podpowiedzi co i jak gotowac, a nie stricte plan diety :) bede korzystac na pewno , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani 1go,ani 4go ani 11go stycznia.zaczęłam 8(wczoraj) zaraz po swoich 30 urodzinach.dużo nie mam-wpadły 2 kg w szaleństwie świątecznym,więc 1500 kcal jest wystarczające aby bezboleśnie się ich pozbyć :) pozdrawiam w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech ten oto wpis będzie deklaracją ,że od jutra tj. od 11.01.2016r zaczynam moją przygodę ze zdrowym odżywianiem. Chcę schudnąć 10 kg i już kiedyś (2 lata temu) to mi się udało dzięki p. Magdzie i jej wskazówkom , które znalazłam na tym blogu, co tydzień ważyłam 1kg mniej a wraz z utratą wagi wzrastała życiowa energia, radość, pewność siebie, chcę znów tak się czuć!! Do dzieła! Czy ktoś także ? Będzie mi razniej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również od jutra. :) Znalazłam tu mnóstwo wskazówek, więc myślę, że dam radę, a mam do zrzucenia około 20 kg niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam w Nowym 2016 Roku! Przekąski sylwestrowe wyglądają pięknie i znając już ten blog wiem, że były na pewno dietetyczne...w przeciwieństwie do moich koreczków z serem pleśniowym w roli głównej i sernikiem krówkowym ;-)
    W przeszłości zaczynałam wszelkie diety po Nowym Roku lub dopiero po świętach wielkanocnych...oczywiście od poniedziałku :-) Teraz, dopóki moja waga nie nie przekroczy na stałe 60 kg nie muszę o tym myśleć. Na razie tylko przez kilka dni po świątecznym obżarstwie było powyżej 61 kg ale już zniknęło :-) Jeśli tak dalej pójdzie to do końca życia będę już wystarczająco szczupła nawet gdy w święta (tylko) podjem za dużo ciast. W każdym razie mam taką nadzieję.
    Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI DLA AUTORKI TEJ STRONY!!!
    Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU :-) ZWŁASZCZA WYTRWAŁOŚCI W DĄŻENIU DO ZGUBIENIA ZBĘDNYCH KILOGRAMÓW I SILNEJ WOLI DO UTRZYMANIA ZDOBYTEJ WAGI :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. What a good blog you have here. Keep Your Work Up....

    ________________________
    American Actor HD Wallpapers

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, świetny blog, super przepisy no i wiedza. Od poniedziałku zaczynam zdrowe odżywianie, planuje przez 1 miesiąc i zobaczymy jak dalej będzie. Jest tyle przepisów że teraz będzie problem co ,gdzie i kiedy . Pozdrawiam :) Przemo

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam wszystkich! Ja zaczęłam od 1-go i już 3,5 kg mniej! Jem wszystko, ale liczę kalorie. Taka dieta to mi odpowiada! życzę wszystkim wytrwałości i sukcesów !

    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  15. witam chciałabym zrobić przelew ale nie wiem co wpisać w nazwie odbiorcy bo Fundacja zdążyć z pomocą mi wyrzuca adres też chce Alior bank....

    OdpowiedzUsuń