logo

logo

sobota, 29 października 2011

Biała rzodkiew z cukinią






Składniki:
½ dużej białej rzodkwi (150g)
1 mała cukinia (200g)
2 łyżki jogurtu naturalnego (50g)
przyprawy (sól, pieprz)







Przygotowanie:
Rzodkiew i cukinię trzemy na tarce o dużych oczkach, mieszamy z jogurtem naturalnym i przyprawiamy.




Wartość energetyczna wersji dietetycznej – 80kcal

Wartość energetyczna sałatki ze śmietaną 18% (2 łyżki) – 155kcal

Wartość energetyczna sałatki z majonezem (1 łyżka) – 235kcal



9 komentarzy:

  1. Witam, chciałabym zapytać czym można ewentualnie zastąpić białą rzodkiew, ponieważ nie mogę jej nigdzie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja tez ostatnio nie widziałam, może to nie sezon? Wpis był w październiku, to może teraz już mniej dostępna lub w ogóle. Możesz zrobić z samej cukinii lub dodać trochę jabłka. To będzie inny smak, ale jak nie ma rzodkwi w sklepach to co zrobić :)

      Usuń
    2. A u mnie w miescie jest dostepna bez problemu i na targu i w marketach ...
      Malgosia

      Usuń
    3. A u mnie w miescie jest dostepna bez problemu i na targu i w marketach ...
      Malgosia

      Usuń
    4. Nie rozglądałam się ostatnio za nią, to tak strzelałam, że może nie sezon :)

      Usuń
  2. Fajnie, dzięki za radę :) skoro jest dostępna, to może do czwartku uda mi się ją znależć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdyby tak kalarepę zamiast rzodkwi...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Salatka rewelacja, baardzo szybkie wykonanie ☺
    Doskonaly zapychacz ��

    OdpowiedzUsuń