logo

logo

sobota, 29 października 2011

Kapusta pekińska z pomidorami





Składniki:
kapusta pekińska (500g)
1 cebula (50g)
1 pomidor (150g)
½ ogórka zielonego (100g)
kukurydza z puszki (100g)
1 łyżka octu winnego
przyprawy (sól, pieprz, bazylia)





Przygotowanie:
Kapustę szatkujemy, cebulę kroimy w kosteczkę, pomidory, ogórka zielonego kroimy w kostkę. Wszystkie składniki mieszamy, dodajemy ocet winny i przyprawiamy.




Wartość energetyczna wersji dietetycznej - 215kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/3 sałatki) - 70kcal

Wartość energetyczna sałatki z oliwą (1 łyżka) - 305kcal





13 komentarzy:

  1. ta surówka jest absolutnie przepyszna, a nie ma żadnych komentarzy... Zastąpiłam ocet jogurtem naturalnym (Mama nie znosi octu) i wyszło naprawdę niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że najlepiej mi smakuje ta surówka i z jogurtem i z odrobiną octu lub cytryny? Połączenie jednego i drugiego jest idealne do pekińskiej jak dla mnie!

      Usuń
    2. połączenie? z cytrynką? W życiu bym nie pomyślała :) Ale w skoro Pani sobie chwali, to z pewnością kolejny raz spróbuję z cytryną!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. sałatka jest pyszna, zagościła w moim domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna surowka :-) ja dorzucam jeszcze ogorek konserwowy i wszystko z jogurtem mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha! Polecam! Dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze dodałam fetę pycha
    pzdr

    joanna k.

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdyby tak dodać ocet jabłkowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by była z octem, można dodać.

      Usuń
  7. co do soli mam watpliwosci wkoncu zatrzymuje wode w organizmie a to juz nie jest dieta;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dodawaj. Ja bez soli nie umiem, nie wszystko mi smakuje w wersji niesolonej i mimo wielu prób jej ominięcia nie podołałam. Stwierdziłam, że jak mam się męczyć i jeść coś co mi nie smakuje, to tylko będę miała nerwy i szybko dietę rzucę w cholerę. Minimum soli muszę mieć i już :) Może i mi wodę w organizmie zatrzymuje, ale na szczęście tłuszczu nie!

      Usuń
  8. Bardzo smaczna sałatka :) co prawda nie miałam kukurydzy i w zamiast dałam paprykę, ale smak nadal pycha. Co do sosu, to zrobiłam z jogurtu i octu winnego, tak jak ktoś tu polecał - bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń