logo

logo

piątek, 25 listopada 2011

Pomarańczowe mannowce z rodzynkami





Składniki:
sok pomarańczowy Garden (500ml)
kasza manna (100g)
rodzynki i owoce kandyzowane (60g)









Przygotowanie:
Sok wlewamy do garnka, wsypujemy kaszę mannę i doprowadzamy do wrzenia, gotujemy jeszcze 5 minut ciągle mieszając. Jak kasza będzie lekko odstawać od garnka wyłączamy gaz, wrzucamy rodzynki, część owoców kandyzowanych i mieszamy. Do foremki wyłożonej folią spożywczą wlewamy gorącą masę, wyrównujemy i posypujemy resztą owoców kandyzowanych. Owoce lekko przyciskamy do manny i wstawiamy do lodówki na 2 godziny, żeby ostygło i stężało. Sok wpisałam Garden, bo ma mało kalorii, ale jak Wam na kaloriach nie zależy, to może być każdy inny, a ambitni mogą pobawić się w wyciskanie soku ze świeżych pomarańczy. Z podanych proporcji wychodzi 12 kawałków.




Wartość energetyczna całego mannowca – 600kcal

Wartość energetyczna jednego kawałka – 50kcal



4 komentarze:

  1. Pani Magdo a czy inny smak soku można dać? Np jabłkowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam, więc nie wiem jak smakuje kasza manna jabłkowa.

      Usuń
  2. Dziękuję za odp. Zrobię wg Pani przepisu. A tak w ogóle ogromne ukłony w Pani stronę za to co Pani zrobiła bo ten blog przywrócił mi wiarę w siebie. Od 3miesięcy stosuję Pani wskazówki i nareszcie zaczęły spadać kg po ciąży. Za mną już 10 i zostało jeszcze 8 i wiem że się uda. ALEX

    Ps -wypóbowałam już większość przepisów i wszystkie udane i smaczne. Teraz będę próbować przepisy z dyni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynia :) Próbuj próbuj, ja uwielbiam w każdej postaci :)

      Usuń