logo

logo

czwartek, 22 marca 2012

Piersi faszerowane białym serem

 



Składniki:
2 duże piersi (500g)
1 kostka białego sera (200g)
przecier pomidorowy (50g)
kapusta kiszona (150g)
przyprawy (sól, pieprz, papryka słodka, chili)





   
Przygotowanie:
Piersi z kurczaka rozbijamy tłuczkiem, kroimy na kawałki, na tyle duże, żeby dało się je pozawijać z farszem w środku. Mięso przyprawiamy i odkładamy na pół godziny. Biały ser rozdrabniamy widelcem, dodajemy przecier, przyprawy i robimy z tego pastę serowo-pomidorową. Kawałki kurczaka rozkładamy, na środek na płasko nakładamy serek, na to trochę kapusty kiszonej i zawijamy piersi tak, żeby farsz nam nie uciekł. Spinamy to wykałaczkami, wtedy większa pewność, że się nie rozlecą. Smażymy na patelni teflonowej z każdej strony. Z podanych proporcji wychodzi 15szt.




Wartość energetyczna całego mięsa i farszu – 800kcal

Wartość energetyczna 1 faszerowanej piersi – 50kcal



8 komentarzy:

  1. Serek bialy z kapusta? Hmm.. nie jestem pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno z moich wielu dziwactw, ja uwielbiam kapustę kiszoną z serkiem wiejskim :) tu akurat biały, żeby się nie wylał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    Wczoraj namówiłam mamę na zrobienie tego właśnie dania na niedzielny obiad.
    Ja ani moja mama nie boimy się takich eksperymentów z łączeniem rózych rzeczy ze sobą...gorzej z tatusie, ale też zjadł wszystko ze smakiem. Wyszło naprawdę super, zapach cudowny, a smak jeszcze lepszy.Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) Prawda, że serek i kapusta pasują? nawet nie wiedziałam, że to takie dobre razem, bo nikt tak nie robi, przynajmniej ja połączenia nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. moge wiedziec jakiej firmy Pani uzywa przecieru ? bo ja nie umiem spotkac przecieru tylko sama koncentraty ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki znajdę, Podravka, Pudliszki, Łowicz. A jak nie znajdę to idzie przecier pomidorowy i też dobre.

      Usuń
  6. korzystam z pani przepisow i musze przyznac ze maz byl tym daniem zachwycony nie mialam kapusty wiec zrobilam bez wcinal az sie uszy trzesly :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie kapusty kiszonej z serem białym. U nas pierogi z farszem z gotowanej kiszonej kapusty z serkiem białym to tradycja na stole wigilijnym...pyyycha. Moja rodzina pochodzi z okolic Bieszczad i to właśnie tam królują takie pierogi...teraz mieszkam w małopolsce i nieraz widzę zdziwienie jak mówię, że na wigilię mam takie właśnie danie ;P..bo tu pierogi z zasmażaną słodką kapustą mają, które mi nie smakują ;P Muszę wypróbować ten przepis.

    OdpowiedzUsuń