logo

logo

czwartek, 28 czerwca 2012

Pasta krabowa z soczewicą





Składniki:
½ paczki paluszków krabowych (125g)
2 jajka (120g)
puszka soczewicy (200g)
2 łyżki jogurtu naturalnego (50g)
pęczek szczypiorku
przyprawy (sól, pieprz, przyprawa do potraw z jajek)





Przygotowanie:
Jajka gotujemy na twardo, trzemy na tarce o grubych oczkach. Paluszki krabowe drobno kroimy. Soczewicę odsączamy z wody i lekko zgniatamy widelcem. Wszystkie składniki mieszamy z jogurtem naturalnym, przyprawami i posiekanym szczypiorkiem.




Wartość energetyczna całej pasty krabowej z soczewicą – 710kcal 

Wartość energetyczna na 100g - 145kcal/100g



3 komentarze:

  1. Świetna pasta, moje smaki- uwielbiam paluszki krabowe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też, stąd często się tu pojawiają :)

      Usuń
  2. Właśnie zrobiłam - z myślą, że nadzieję nią kruche babeczki na babski wieczór... ale jest tak pyszna że nie wiem czy wytrwa do wieczora ;) nie miałam soczewicy w puszce, bo zwykle kupuję taką suchą do gotowania - ugotowałam więc czerwoną soczewicę - wyszła rewelacja. moja pasta wygląda trochę inaczej, bo jest bardziej żółta :) polecam Iza

    OdpowiedzUsuń