logo

logo

czwartek, 5 lipca 2012

Kapusta w sosie pomidorowo-czosnkowym





Składniki:
¼ białej kapusty (500g)
przecier pomidorowy (50g)
5 ząbków czosnku
koperek
przyprawy (sól, pieprz, bazylia, oregano)






Przygotowanie:
Kapustę siekamy, gotujemy w odrobinie wody, aż będzie miękka. Następnie odlewamy wodę, dodajemy przecier, przeciśnięty przez praskę czosnek (ilość wedle uznania), suszone zioła, posiekany koperek i przyprawiamy. Kapusta jest bardzo dobra na zimno, prosto z lodówki.




Wartość energetyczna całej kapusty – 190kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/3 kapusty) – 65kcal



4 komentarze:

  1. Juz nigdy nie wyrzucę resztek przy robieniu gołąbków :). Świetny pomysł i smaczny . Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja wlasnie skonczylam konsumowac garnek.
    jest swietna choc ja na szczescie dodalam mniej czosnku.
    niemniej polecam bo ma bardzo oryginalny smak... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam dzisiaj, bo została mi kapusta , której nie wykorzystałam do gołąbków. Rewelacja ponieważ nie mogę jeść cebuli. Polecam. Dzięki Magdo...😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę mieć jakiś poroniony smak. Dla mnie to była jedna kwaśnica bez smaku.

    OdpowiedzUsuń