logo

logo

poniedziałek, 15 października 2012

Sałatka selerowa z ogórkiem kiszonym





Składniki:
1 seler (300g)
ogórki kiszone (150g)
1 łyżeczka musztardy francuskiej (20g)
1 łyżka jogurtu naturalnego (25g)
przyprawy  (sól, pieprz)

 





Przygotowanie:
Seler gotujemy, po przestudzeniu kroimy w kostkę. Ogórki kiszone kroimy w kostkę. Wszystko mieszamy z musztardą, jogurtem i przyprawiamy.




Wartość energetyczna całej sałatki selerowej – 125kcal


Wartość energetyczna 1 porcji (1/2 sałatki) – 65kcal 


9 komentarzy:

  1. Dziękuję za ten przepis. Właśnie szperałam po kuchni w poszukiwaniu czegoś do jedzenia, co będzie:
    a. smaczne
    b. szybkie do zrobienia
    c. niskokaloryczne, bo późno straszliwie...
    d. dostępne nawet w opcji "wiatr w lodówce".

    Znalazłam to, zużyłam kawałek selera i 3 ogórki kiszone,do tego jogurt, musztarda... super smak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio pomyślałam, że najłatwiejszych rozwiązań na obiad nie daję na bloga ani nie fotografuję. Przy okazji porządków (poukładania działów rodzajami potraw) zauważyłam, że jest mnóstwo moich codziennych obiadów, które są banalne na tyle, że ich nie dawałam. Pomyślałam, każdy na to wpadnie, ale może nie każdy? Zaczynam zbierać materiał na prostotę :)

      Usuń
  2. tak tak pani Magdo co dla pani normalne i proste dla nas to jakies cudo:)nie kazdy ma ten instynkt kulinarny i umie wyczarowac z czegos cos:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyśmienita, gratuluję pomysłu i tak pysznego połączenia smakowego... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za proste przepisy
    jestesnieoceniona

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie trzeba solic a selera ugotowalam w curry mniam dziękuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszna :) jakoś mi pasowało i dałam łyżkę groszku konserwowanego, bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń