logo

logo

piątek, 23 listopada 2012

Kalendarz adwentowy


Moja doba jest dłuższa niż normalnego człowieka, więc w wolnej chwili pochłania mnie inne hobby, które mam od lat - robótki ręczne. Jeszcze parę lat temu bym powiedziała, że jeśli założę kiedyś blog, to właśnie o tym. Ale wyszło inaczej, więc skoro już mam swoje miejsce, to się tu pochwalę.

Kalendarze adwentowe dla moich kochanych dzieci :) Co ja tu będę pisać, przepis prosty, kanwa, mulina i ok. tygodnia czasu na jeden (przy dwójce dzieci, gotowaniu, blogu i pracy zawodowej). Także macie jeszcze szansę do 1-go grudnia się wyrobić

Uśmiech na twarzy dzieci - bezcenny!

Póki co, kalendarz pusty, ale za tydzień powkładam smakołyki i będzie zabawa adwentowa!

Wiem, mam ADHD nie tylko kulinarne.


 
1 4 3
5 6 7
2 8 9

1 6
5 2
3 4


1 4
2 3


Wzory mam ładnie opracowane, jeśli ktoś ma taką korbę życiową jak ja i chce coś miłego zrobić dla dzieci, to chętnie prześlę na maila.



19 komentarzy:

  1. Piękne dzieło mamusia:)Czy masz ADHD-niewiem,ale że niepowtarzalna z Ciebie babka to napewno!Uśmiech twoich maluszków zapewne bezcenny.SUPER

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam takie osoby jak Ty!!!Naprawdę "czapki z głów"!!!!A osobiscie chyba przestanę uzywać wymowki że "nie mam czasu" Wstyd mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie mam czasu :) Ja wiem, że ja mam go za dużo, więc kombinuję :)

      Usuń
  3. Wow jestem pod wrażeniem, wyszywałam też kiedyś muliną różne obrazki i wiem jakie to jest czasochłonne. Muszę ten pomysł bardzo dobrze zapamiętać i za kilka lat wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielkie WOW. Niesamowite, jestem pod ogromnym wrażeniem, to jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego! Zazdroszczę talentu i pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, na prawde piękne. Jesteś bardzo zdolną i pracowitą dziewczyna. Maluszki ajk dorosną, beda miały co wspominać. Nie kazdy ma taką mamę. Renata

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo! Naprawdę śliczne :) robótki to dla mnie czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego ADHD? Po prostu produktywnie spedzasz czas :) Ja zawsze wychodze z zalozenia, ze praca i sprzatanie domu to nie wszystko, trzeba miec jakies hobby. Choc moze nie mam ich az tak wielu, hehe.
    Pomysl kalendarza woreczkowego swietny i bardzo mi sie podoba. W UK popularne sa takie drewniane, z szufladkami, ale sa raczej drogie. TWSM

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ z Ciebie zdolniacha!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdrościć zapału i ''ADHD'' :) Naprawdę, szacunek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego Ty każdym swoim wpisem wzbudzasz we mnie dziką chęć rywalizacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, wyszywałam sobie (plan był, że powstanie 1 kalendarz wspólny, ale potem plan się zmienił :D ) i nawet pomyślałam: a czy bałwan wyszyje 3szt :)

      Usuń
  12. A co to ten cały ADWENT jest ? I po co te smakołyki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeśli nie wiesz co to adwent, to znaczy że temat Cię nie dotyczy. A smakołyki - bo moje dzieci kochają smakołyki, a mama kocha dzieci, więc lubię ich rozpieszczać :)

      Usuń
  13. Jak masz tak dużo czasu to możne dla moich dzieci też zrobisz?? Bo ja teraz mam dobę za krótka o jakieś 12 godz.Zastanów się, może chcesz zrobić prezent dla "biednych" dzieci z tzw. "rodziny wielodzietnej" :) Ania K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.
    Mogę prosić o wzór na emaila?Bardzo ładny kalendarz.Pozdrawiam

    azaplatynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. hej :) widzę, że nadal prowadzisz bloga, więc może będę miała szansę zrobić coś takiego w tym roku dla dzieci :) mogłabym poprosić o wzór takiego kalendarza? :) czy już niestety go nie posiadasz?

    pozdrawiam,
    k.mojsa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń