logo

logo

sobota, 3 listopada 2012

Mleczny napój bananowy






Składniki:
mleko 1,5% (500ml)
1 obrany banan (100g)
przyprawy (cynamon, imbir, mięta)







Przygotowanie:
Nic innego jak koktajl, mleko i banan zmiksowane blenderem lub w kielichu do koktajli. Bez dodatku cukru (zakładam, że banan jest dojrzały i słodki), z dodatkiem cynamonu i imbiru. Nie bójmy się koktajli, są zdrowsze niż jogurty ze sklepu. Z podanych proporcji wychodzą 3 szklanki (200ml). 



Wartość energetyczna całego mlecznego napoju bananowego – 330kcal

Wartość energetyczna 1 szklanki (200ml) – 110kcal 




11 komentarzy:

  1. Dotychczas miksowałam tylko banana z mlekiem ale żeby imbir dodać? Muszę koniecznie wypróbować! Na pewno super pomysł:D Masz super te przepisy, a Twój blog odwiedzam co dziennie. Gratuluję pomysłowości i tak wielkiej motywacji!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imbir dodaje czegoś nowego do starego sposobu na koktajl, więc spróbuj :)

      Usuń
  2. Kobieto !
    Jesteś moim GURU kulinarnym :)
    Tydzień temu postanowiłam przejść na dietę , bo już mam dosyć mojego ciągłego stękania jak to wyglądam i jak to we WSZYSTKIM źle wyglądam !! KONIEC !!
    Mojej diety trzymam się już od 2 tygodni a dzięki Tobie stała sie dużo , dużo przyjemniejsza !! Bo od Ciebie czerpię mnóstwo pomysłów , które mi ja urozmaicają ! I co najważniejsze ja widzę efekty ( lekko ponad 2 tygodnie i 3 kilo mniej )

    Pisz , pisz , pisz , pisz jeszcze więcej i jeszcze dłużej !!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3kg to już motywujący wynik, więc do dzieła i trzymam kciuki :D

      Usuń
  3. witam
    jestem pełna podziwu dla ciebie i tego co robisz! twojego bloga odwiedzam już od kilku tygodni, wypróbowałam już sporo twoich przepisów. dzięki nim moja dieta jest ciekawa, kolorowa, przyjemna i skuteczna ( schudłam już 11 kg ) a co najważniejsze moja córcia która nie lubiła do tej pory chleba z chęcią sięga po chleb pszenno-żytni ze słonecznikiem. WIELKIE DZIĘKI ZA TWOJEGO BLOGA I ZA TWOJĄ PRACE KTÓRĄ WKŁADASZ W OPRACOWANIE PRZEPISÓW I OBLICZENIE ICH KALORYCZNOŚCI !!!!!
    pozdrawiam :)
    beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zmotywowana takimi słowami idę zaraz do kuchni :)

      Usuń
  4. ja jestem uzależniona od tego koktajlu...tylko ja po intensywnym wysiłku idę na całość i robię z 1 banana na 1 szkl. mleka 2%...ale ja lubię treściwsze smaki.Po wysiłku więcej kalorii nie przeszkadza.Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem, czym zajmujesz się zawodowo, Magdo, ale Twoim powołaniem jest zdecydowanie raczenie ludzi pychotami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zawodowo to inna bajka, maszyny górnicze i ich produkcja ogólnie rzecz biorąc, techniczne sprawy :P

      Usuń
  6. Och... Wygląda pięknie. Na pewno pyszny. Chętnie wypróbuję. Dziś na drugie śniadanie zrobiłam sobie coś w tym stylu. Zblendowałam jabłko, gruszkę i banana i pożarłam z jogurtem naturalnym :) Było pyszne, a zostało mi jeszcze na jakieś dwa dni, bo dużo się zjeść tego nie da. :) Ohhh... Szczerze mogę powiedzieć... Zadomowiłam się tu ! Dzień bez choć chwili spędzonej na tym blogu, dniem straconym !

    OdpowiedzUsuń
  7. Az chce się zacząć odchudzać dzięki za twoja prace tu włożona

    OdpowiedzUsuń