logo

logo

wtorek, 27 listopada 2012

Sos paprykowy





Składniki:
wywar warzywny (200g)
papryka konserwowa (lub świeża) (300g)
1 cebula (50g)
przecier pomidorowy (50g)
koperek
przyprawy (sól, pieprz, papryka słodka, chili)







Przygotowanie:
Przygotowujemy wywar warzywny, taki jak na zupę. W wersji na szybko po prostu osolona woda z przyprawami. Paprykę i cebulę kroimy w kostkę, podsmażamy na patelni, aż warzywa zmiękną. Następnie warzywa wrzucamy do gorącej wody, dodajemy przecier i przyprawiamy. Sos można zostawić z całymi kawałkami warzyw lub zmiksować blenderem.




Wartość energetyczna całego sosu paprykowego - 200kcal

Wartość energetyczna na 100g - 35kcal/100g

Wartość energetyczna 1 porcji (1/4 sosu) - 50kcal 






3 komentarze:

  1. Prezentuje się niezwykle zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie! Najbardziej jednak o zwiększony rytm serca przyprawiają mnie gołąbki na tym zdjęciu. To jest smak mojego dzieciństwa :D Muszę spróbować z sosem paprykowym, bo jadłam do tej pory tylko ze specjalnym pomidorowym przygotowywanym u mnie w domu :)

    Pozdrawiam i zapraszam na Smak-Poznania.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, sos jest bardzo fajny do tych gołąbków :)

      Usuń