logo

logo

sobota, 19 stycznia 2013

Przyprawy - jestem wielka!


POŚWIĘCIŁAM SIĘ!

A wszystko po to, żeby było tu perfekcyjnie i żeby już każdy wiedział jak przyprawiać. Weszłam w każdy przepis i podopisywałam w nawiasie jakie przyprawy zalecam. Powtarzam, w KAŻDY przepis! Proszę to docenić :)

Jak to dobrze, że moja doba jest dłuższa od przeciętnej, bo bym na nic czasu nie miała :)
 
No i co wy na to? Ostatnia szansa na uwagi w temacie przypraw. Tylko mi nie piszcie, że poprzednia wersja była lepsza, bo i tak nie zmienię!


19 komentarzy:

  1. Dziękuję za poświęcenie :) Dla głąba kuchennego jak ja, to wielka nieoceniona pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki jesteś Wielka a ja właśnie nie dawno siedzialam i miałam nawet do ciebie pisac jak przyprawic a tu prosze moje marzenie sie spelnilo i to wszystkie przepisy. DZIĘKUJE BARDZO

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy to naprawde dużo pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka i jaka skromna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem wielka, bo kto nie wie, to wytłumaczę, że wejście na przepis to jedno, potem edycja i co? I się poprzestawiało, BO TAK I JUŻ. Wtedy zaczynam warczeć do siebie, bo muszę przepis na nowo poustawiać, żeby było ładnie. Krew człowieka zalewa, ale czego się nie robi dla oddanych czytelników :D

      Usuń
    2. Wiem jak to jest, jak sobie ustawiam ksiazki z certyfikatami w Acrobacie to tez czasem mi sie "poprzesuwa". A tak w ogole to mialam Ci napisac maila (i juz pewnie mi sie dzisiaj nie uda) z podziekowaniem za te granatowe spodenki z polarem - mlody od piatku (czyli od kiedy nas zasypalo i przymrozilo) tylko w tych spodniach wychodzi z domu. A myslalam, ze nigdy sie nie przydadza! TWSM

      Usuń
  5. <3
    Jedno z moich marzeń właśnie się spełniło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, to aż miarę życiowych marzeń przyjęło? :D Dowód na to, że trzema marzyć i wierzyć, że marzenia się spełniają :)

      Usuń
  6. moja udręka się skończyła!
    strasznie strasznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany :-) a już się zamartwiałam że jestem najbardziej upierdliwą (sorki) fanką twojego bloga jeżeli chodzi o przyprawy. JESTEŚ WIELKA WIELKA WIELKA !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać upierdliwość mnie mobilizuje do pracy :) Czekam na nowe wyzwania :D

      Usuń
  8. wielkie dzięki, to najlepszy prezent

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem krótko ;) wieeeeeelkie dzięki ;) to teraz trudniejsze zadanie hihi jak mogę wydłużyć moja dobę,a jestem spichem hihi zadanie trudne, ale jestes ambitna to dasz radę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek polecam wstawać o 4:30, już trochę rano się zyskuje czasu :D

      Usuń
  10. Ale zeby tak w środku nocy? Brrr to a wykonalne jest po prostu ;))) niom chyba że masz jakieś specyfiki zeby mi się oczka nie zamykały w ciągu dnia hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. To pisz od razu w osobnym poscie o wszystkich mozliwych sposobach hihi na mnie nic poza kawa-ale to chwilowe lub zielona herbata-dopiero smakuje, nie dziala ;) ale ogólnie i tak lubię pospać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Mnie to też bardzo cieszy!:D

    OdpowiedzUsuń