logo

logo

środa, 9 stycznia 2013

Zupa pomidorowa ze słodką kapustą




Składniki (na garnek 2,5l):
kapusta biała (500g)
2 duże marchewki (200g)
seler (200g)
przecier pomidorowy (100g)
1 domowa kostka warzywna
przyprawy
(sól, pieprz, papryka słodka, chili)


Przepis na domową kostkę warzywną tutaj.
 


Przygotowanie:
Marchewkę trzemy na tarce o dużych oczkach, seler kroimy w kosteczkę. Wrzucamy warzywa do wody z domowa kostką rosołową i gotujemy do miękkości. Następnie dodajemy przecier pomidorowy i drobno posiekaną białą kapustę, gotujemy kilka minut, aż zmięknie. Zupę przyprawiamy dowolnie, ale najlepsza moim zdaniem jest z solą, pieprzem i suszonymi ziołami.



Wartość energetyczna całej zupy pomidorowej ze słodką kapustą – 360kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/5 zupy) – 75kcal 



16 komentarzy:

  1. Pomidorówka z kapustą...warte wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamiast białej kapusty dodalam pekinska ;) wyborna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, na to bym nie wpadła.

      Usuń
    2. Super przepis. Ja też dodałam pekińską, bo akurat miałam. Pychotka :)

      Usuń
  3. Hihi i do tego zawsze możesz dodać resztę kwasnej, przesmazonej-podgotowanej kapusty kiszonej z przecierem-ala bigos, ktora została z dodatku do drugiego dania ;) jutro zupa będzie miala bardziej kwaskowy posmak ;) my miłośnicy kapusty kiszonej musimy trzymać się razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) Szczególnie, że jestem od wczoraj posiadaczką kolejnego 5kg wiadereczka (mąż mnie kocha, hehe) :) Będzie się działo :)

      Usuń
  4. przepyszna ta zupka, dziękuje za kolejny super przepis:) wczoraj miałam szał w kuchni, zrobiłam tą zupkę, pastę z awokado, racuchy cynamonowe z jabłkiem a na deser tiramisu:) wszystko było rewelacyjne, nic bym nie zmieniła:) dziękuje Madziu za super przepisy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystko z moich przepisów :) Ale mnie to cieszy :)

      Usuń
  5. Mam pytanie nie znoszę smaku przecieru pomidorowego, czy można zamiast niego dodać np. zmiksowane świeże pomidory, bądź takie z puszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można, przecier czy koncentrat to pójście na łatwiznę w sumie :)

      Usuń
  6. Magdo moja imienniczko czarujesz tymi przepisami. Bomba, nawet moj maz ktory nienawidzi diety przekonywuje sie do dan. Ciesze sie ze Cie odnalazlam bo duzo mam pracy nad swoimi kilogramami. Jak spadek wagi ewidentny to przesle zdjecie:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszna!Rowniez zrobilam z pekinska :) piaty dzien jemy korzystajac tylko z Twoich przepisow.Swietna robota!!!
    >Kayla<

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupa baaardzo dobra- polecam:))
    Taka mała uwaga techniczna.
    Wszystkie dodatki kwaśne do zup dokłada się na samym końcu.Jak robi się odwrotnie to warzywa długo się gotują a i tak są lekko 'ogłąbiałe"-twardawe.W tym wypadku najpierw warzywa i kapusta a na koniec koncentrat pomidorowy.
    Życzę smacznego.D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, dziś zrobiłam tą zupę (tylko bez selera) i jest pycha :) taką porcją można sobie naprawdę pojeść :)

    OdpowiedzUsuń