logo

logo

piątek, 22 lutego 2013

Muszle makaronowe z serem, ananasem i żurawiną





Składniki:
muszle makaronowe (25szt)
twarożek President 0% (250g)
ananas z puszki (200g)
żurawina suszona (50g)



 




Przygotowanie:
Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu, przemywamy zimną wodą.

Do serka dodajemy ananasy pokrojone w kostkę i suszone żurawiny. Dokładnie mieszamy. Jak dla mnie ananasy są na tyle słodkie, że nie dodawałam już cukru do serka. Jak chwilę postoi, to przejdzie słodkim ananasem i będzie dobry. Tak przygotowanym serkiem napełniamy muszle. Jemy na zimno. Z podanych proporcji wychodzi 25szt.



Wartość energetyczna wszystkich nadzianych muszli – 1030kcal

Wartość energetyczna 1 muszli z nadzieniem serowym z żurawiną i ananasem – 40kcal



12 komentarzy:

  1. wyglądają smakowicie;) A żurawinę to uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacieeee..... Cudne ! I pewnie przepyszne! Moja ulubione kombinacja smaków! No i oczywiście ukochane kluchy, których nie jadam :(
    Ech... .ale wytrzymam :) Dam radę :) Mam pyszne ciasto z ciecierzycy :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedz bez kluch :) Tak łyżeczką :P

      Usuń
  3. o mamo! jak to świetnie wygląda, a pewnie jeszcze lepiej smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A mogłaby mi Pani powiedzieć ile kalorii ma jedna taka ugotowana muszla? Bo mam inne, swoje nadzienie, które już policzyłam, ale nie potrafię tej muszli policzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te muszle, niestety mam w domu tylko rurki, cannelloni i biały serek, ale taki trochę inny od tego, a od dawna mam ochotę wypróbować ten przepis, z żurawiną, chyba spróbuję, mniam :)
    tola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100g makaronu suchego ma średnio 350kcal. Zważ suchą muszlę, podziel sobie i Ci wyjdzie ile ma kalorii. Muszla z Lubelli ma około 25kcal.

      Usuń
  6. CZY TAKIE DANIE MOŻNA ZJEŚĆ NA KOLACJĘ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na nie ochotę, to jedz.

      Usuń
  7. Wygląda pysznie, ale dlaczego biały makaron? Istnieje taki razowy, bo ja nigdzie jak na razie nie spotkałam:( tylko taki jak w przepisie i to za 10 zł paczka w Polo markecie. W jakiej sieci sklepów znajdę tańszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnoziarnisty widziałam raz, a co do ceny białego, to ja najczęściej kupuję jak się trafi. Ostatnio duże muszle inne w kształcie były w Biedronce przy okazji tygodnia włoskiego i za 6zł. Leżą i czekają na okazję.

      Usuń