logo

logo

wtorek, 19 lutego 2013

Ogłaszam zwyciężczynię konkursu!

Przeczytałam wszystkie Wasze historie, ale jedna szczególnie na mnie zrobiła wrażenie.

Z 28-dniowego programu odchudzania Konrada Gacy skorzysta Ania M.

Myślę, że jest to osoba, która potrzebuje takiego mocnego kopa w postaci intensywnego programu i personalnego wsparcia motywacyjnego. Argumenty Ani były na tyle osobiste, że nie chcę ich tutaj cytować.

Każdej z osób, która wysłała do mnie zgłoszenie osobiście odpowiedziałam na maila, mam nadzieję, że takie wyjaśnienie i propozycja wsparcia z mojej strony wystarczą Wam, żeby skutecznie wygrać walkę z kilogramami.

Ani gratuluję wygranej i życzę powodzenia oraz spektakularnych wyników. Takich, żeby trafiła do galerii metamorfoz na stronie głównej tego programu.

Pozostałym Paniom mocno dopinguję i liczę, że zostaniecie tu ze mną, a wskazówki z maila Wam pomogą w dążeniu do celu!


GALERIA METAMORFOZ 

Przy okazji chciałam zorganizować akcję. I mam nadzieję na liczny odzew, bo wiem, że kilka osób chętnych już jest. Galeria metamorfoz tego programu Was zachęciła i zrobiła wrażenie. Proponuję taką tutaj zorganizować. Proszę o maile ile osób by było chętnych pokazać się przed i po diecie i pochwalić się swoim życiowym sukcesem? Czekam na Wasze maile: smak-zdrowia@wp.pl

1. Zdjęcia proszę przesyłać dwa osobne (nie sklejajcie ich w jedno) - przed i po diecie
2. Zdjęcia mają być względnie ładnej jakości, normalne z życia wzięte, nie z tzw. ręki z komórki przed lustrem. Chcemy Wasze twarze, usmiechnięte buźki, a nie zamazane w Paincie czy też obcięte, nie o to chodzi. Chcemy tu ładną galerię :)
3. Proszę podać imię, ilość straconych kilogramów, czas w jakim je utraciliście.

20 komentarzy:

  1. Ja sie pisze, ale jeszcze troszke schudne i wtedy moge dac zdjecia, nedzie lepszy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za słowo! Niech to będzie motywacja dla Ciebie, że obiecałaś!

      Usuń
  2. Ja mam nadzieję, że też niedługo będę mogła się chwalić spektakularnymi efektami :)
    I że wygram z kilogramami, z samą sobą i zyskam zdrowie!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ! :) J.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zjechałem 15 kg, a potem jeszcze 15(choć już nie chciałem) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, gratuluje i mocno trzymam kciuki!!!!
    Pozdrawiam Monika D.

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety nie wszyscy dostali odp:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam dwukrotnie, według mnie wszyscy i właściwie już prawie wszyscy odpisali na mojego maila, więc proszę podać imię, prześlę jeszcze raz. Żadnego zwrotu nie mam, żadnej wiadomości w oczekujących, więc nie sądzę, że ktoś nie dostał.

      Usuń
  7. I ja serdecznie gratuluję Ani:) Wykorzystaj tę szansę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ani! Niech osiągnie swój wymarzony, wagowy cel :)
    Jestem chętna pokazać się przed i po diecie, coby sobie trafić do galerii sukcesów. Maila ze zdjęciem mam wysłać od razu, czy dopiero później? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłaj. Zbieram na razie. Wytyczne co do zdjęć napisałam na górze, bo zaczęły spływać różne, więc określiłam zasady. Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  9. Też mogę się pokazać. Ale jeszcze nie teraz... Za jakieś kolejne minus 10 kg :) Obiecuję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to ja rozumiem. Mam nadzieję, że to obietnice z pokryciem! Zresztą myślę, że jak galeria będzie, to większość będzie dążyć do tego, żeby się pokazać :) To motywujące :)

      Usuń
  10. Niestety nie mam zdjęć z przed efektu;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w akcji:
    http://ziola-suplementy.blogspot.com/2013/02/zdrowie-w-internecie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nie mam zdjęć "po" ;) Do końca drogi jeszcze mi zostało... ;) Zdjęcia "przed" się znajdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. |Proponuje odchudzjacym sie robienie zdjec po - 5 kg... naprawdę to mobilizuje i daje kopa do dalszego zdrowego odżywiania.. ja mam swoją galerię, gdzie mąz wiernie pstrykał mi zdjęcia i gdy tak patrze na siebie to nie wierze, ze dokonałam takiego cudu:D
    Miłego dnia
    Pozdrawiam Monika D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same odczucia patrząc na siebie. Ja robiłam do 2 tygodnie mniej więcej. Czasem oglądam i też nie wierzę.

      Usuń