logo

logo

poniedziałek, 18 lutego 2013

Serek wiejski z jajkiem i ogórkiem





Składniki:
1 serek wiejski (200g)
1 jajko (60g)
2 duże ogórki kiszone (200g)
przyprawy (sól, pieprz, zioła suszone)

 






Przygotowanie:
Jajko gotujemy, obieramy i kroimy na cząstki, dodajemy serek wiejski i pokrojone w kostkę ogórki kiszone.
Ta wersja serka może nie jest dla Was nowością, ale jest bardzo smaczna i może być alternatywą dla tych osób, dla których serek z jajkiem jest zbyt mdły. 




Wartość energetyczna całego serka – 310kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/2 serka) – 155kcal 


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam serek wiejski pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja serka nie lubię, bo mnie mdli i zawsze się zastanawiam jak go przyrządzić, żeby nie mulił :) Może właśnie z ogóreczkiem. Spróbuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest fajny, wczoraj zrobiłam, dzisiaj powtórka, bo się dziecko upomniało gdzie ten dobry serek.

      Usuń
  3. Objadam się serkiem wiejskim, ale tylko na słodko albo sam. Na słono to jakoś kurczę nie to. Raz zrobiłam z pomidorem i jedwo co mi wszedł. Jakoś średnio jestem przekonana do Twojej propozycji, ale może warto dla odmiany spróbować. Zawsze to jakieś nowe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez zawsze tylko i wylacznie na slodko :) i to od dobrych 2 lat codziennie. chyba czas sprobowac inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie co, właśnie mnie olśniłyście, bo ja nigdy na słodko nie jadłam, nawet nie pomyślałam. Tak lubię na słono, że opcji nie dopuszczałam!

      Usuń
    2. ja dodaje gorzkie kakao + orzechy/slonecnzik/kokos itd. :)
      do tego zawsze starta marchewke lub seler :)

      Usuń
  5. Uwielbiam serek wiejski, ale ja dodaje rzodkiewke, szczypiorek ew. ogorek i pomidor bez jajka, ale też sprobuje tego przepisu. Renata

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że skorzystałaś z mojej podpowiedzi a propos dodania ogórka :) Ja do smaku przyprawiłam odrobiną curry. Sama nie przepadam za serkiem wiejskim i bardzo często używam twarożku z Piątnicy. Uwielbiam go na słodko z łyżeczką dżemu i bułeczką (czasem popijam świeżym sokiem marchewkowym! :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że skorzystałam i to od razu i już kilka razy robiłam :)

      Usuń
  7. Przekonałaś mnie tym ogórkiem, zrobiłam i to jest pyszne! Kocham już serek wiejski :) Wystarczyło zakwasić, kto by pomyślał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to idąc za ciosem dodaj na drugi raz paprykę konserwową, patisony konserwowe... Wszystko co kwaskowe.

      Usuń
  8. Ja zamiast jajka proponuje cebulkę pyszne polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja dziś zrobiłam. I pyszna była , bo już jedzona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pycha pycha już ser biały mi się znudził . A to no brak słów takie smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dałam jeszcze kiełki ale zrezygnowałam z jajka pyszna nie misiałam niczym doprawiac. Dziękuje pani Magdo:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje codzienne sniadanieie, to dwa serki wiejskie light - ale teraz bedzie jakies urozmaicenie!
    Dzieki bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń