logo

logo

piątek, 29 marca 2013

Babeczki waniliowe





Składniki:
2 jajka (120g)
cukier waniliowy(30g)
mąka pszenna (30g)
budyń waniliowy bez cukru (40g)
1 łyżeczka proszku do pieczenia


 




Przygotowanie:
Białka oddzielamy od żółtek i ubijamy na sztywną pianę. Następnie dodajemy porcjami cukier i żółtka cały czas miksując. Do ubitych jajek dodajemy mąkę wcześniej zmieszaną z proszkiem do pieczenia i suchym budyniem waniliowym. Całość delikatnie mieszamy łyżką. Ciasto nakładamy do foremek na muffinki lub babeczki i pieczemy w temperaturze 180st. ok. 30 minut. Z podanych proporcji wychodzi 6 babeczek.



Wartość energetyczna całego ciasta na babeczki – 540kcal

Wartość energetyczna 1 babeczki – 90kcal 


 

17 komentarzy:

  1. Mniam, mniam . Czy te babeczki sa dosyc duze czy jednak malutkie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież widać na zdjęciu :)

      Usuń
    2. Małe, takiej wielkości jak takie babeczki, które w piekarni sprzedają specjalnie do koszyczka.

      Usuń
    3. Ah dziekuje :) Chyba sie skusze . Pozdrawiam !
      Ps. Swietny blog !

      Usuń
  2. Śliczne te babeczki i pyszne. Renata

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i jaki fajny, prosty przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podjadłam dzieciom dzisiaj gryza i są pyszne!

      Usuń
  4. Bardzo smaczne te babeczki ja zrobiłam je jako mufiny i sa oki trochę suche ale za to bardzo lekkie!Magda jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tym razem wersja trochę bardziej sucha, ale mi to nie przeszkadza. Dla odmiany może być suche.

      Usuń
  5. A dla mnie suche i twarde. Rozczarowałam się na same święta. Teraz muszę wszystko wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie zastanówcie się przez chwile przecież to jest odchudzone i nigdy nie będzie takie jak byście chcieli.Jeśli ma takie być to zmieńcie bloga.To co proponuję Magda i tak jest 100 razy lepsze niż żyć na samych mieszankach warzywnych z ryżem i kawałkiem kurczaka.Wymagacie ciągle a może sami coś wymyślicie i zobaczycie że to nie takie proste.Może wtedy przestaniecie się czepiać.

      Usuń
  6. Babeczki pyszne :)
    Dodałam do ciasta 4 kostki posiekanej gorzkiej czekolady i wyszły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze byc w normalnych foremkach ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam czy zamiast mąki pszennej mogę dodać zbytnią? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o żytnią, to do tych babeczek nie pasuje.

      Usuń
  9. Babeczki pyszne, tylko z nieznanych mi powodów wyszły chrupkie na wierzchu :D. Choć to pewnie wina mojego antytalencia kulinarnego:)

    OdpowiedzUsuń