logo

logo

sobota, 17 sierpnia 2013

Podziękowanie...


Miło mi poinformować, że na konto fundacji dla moich chłopaków wpłynęło już około 44.000zł (stan 01.09.2015r.). Kwota ta cały czas się powiększa i z całego serca Wam dziękuję, bo nie spodziewałam się aż takiej reakcji i hojności z Waszej strony. Z tego miejsca chciałam Wam przekazać również podziękowania od cioci, prosiła, żeby umieścić je na blogu:

…W imieniu swoim i moich synów składam serdeczne podziękowanie za pomoc finansową, którą mi Państwo okazaliście wspomagając wyjazd na turnus rehabilitacyjny moich dzieci. Dzięki takim ludziom jak Wy osoby niepełnosprawne mają szansę na normalne życie. Nie sposób ocenić, jak cenne jest dla nas Wasze wsparcie. Jesteśmy dumni, że wokół nas jest tylu wrażliwych i oddanych osób pomagających potrzebującym pomocy dzieciom. Nie mogę inaczej się odwdzięczyć, tylko jeszcze raz szczerze za wszystko podziękować…

 

Dzisiaj jest szczególny dla mnie dzień. Moja Patrycja kończy 3 latka. W takiej chwili publikując ten wpis człowiek sobie uświadamia jak wiele szczęścia ma w życiu mając zdrowe dzieci. I nasze problemy, że nam ciastko w boczki pójdzie i dylematy czy je zjeść czy nie zjeść są niczym w porównaniu z problemami innych ludzi.

Bardzo Wam dziękuję i liczę na to, że Wasza pomoc będzie cały czas płynęła tak jak do tej pory (więcej informacji o akcji tutaj). Bo każdego dnia pisze do mnie kolejna dobra dusza, która wspomaga finansowo moją rodzinę. Wielkie dziękuję dla Was wszystkich!

Ciocia Renia przesłała mi kilka zdjęć z ich wypoczynku na turnusie rehabilitacyjnym, więc dzielę się nimi z Wami.


Basia i jej metamorfoza
Chłopaki Chłopaki
Chłopaki Chłopaki
Chłopaki Chłopaki
Chłopaki Chłopaki


7 komentarzy:

  1. Chłopacy szczęśliwi :)
    Super, że tak się wszystko udało! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego dla Patrycji z okazji urodzin i wszystkiego dobrego dla Twoich chłopaków, duuużo zdrówka!
    pozdrawiam
    tola

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać,ze są szczęsliwi.Dla córeczki najlepsze życzenia.
    Gella

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego dla chłopaków.
    Dietę "kupiłam", ale chłopaków będę wspierać finansowo dalej i co jaki,ś czas prześlę "zlotóweczkę"

    OdpowiedzUsuń
  5. Codziennie dziękuję TYM NA GÓRZE za zdrowe dzieci...nic więcej nie chcę od życia po za zdrowiem...z całą resztą sama sobie poradzę..
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. przystojne te chłopaki

    OdpowiedzUsuń