logo

logo

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Sałatka z selerem naciowym





Składniki:
seler naciowy (250g)
cebula czerwona (100g)
kukurydza z puszki (100g)
oliwa (10g)
1 łyżeczka octu winnego
przyprawy (sól, pieprz, suszone zioła, rozmaryn)




 
Przygotowanie:
Seler naciowy kroimy na drobne plasterki. Cebulę kroimy w kostkę. Kukurydzę z puszki odsączamy. Wszystko wrzucamy do miski, skrapiamy octem winnym, oliwą a oliwek (lub dowolnym zdrowym olejem) i dokładnie mieszamy. Przyprawiamy według uznania, z dużą ilością ziół, suszonych bądź świeżych. Przed podaniem schładzamy około godzinę.



Wartość energetyczna całej sałatki z selerem naciowym – 260kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/2 sałatki) – 130kcal 



7 komentarzy:

  1. Myślę, że na piątek można zrobić (lubię przygotowywać coś nowego), może jaką rybę do tego jeszcze :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sałatka, faktycznie może świetnie smakować z rybą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam ;-) dodałam trochę jabłka i marchewki potartej, żeby" przemycić" seler, jak się okazało niepotrzebnie, bardzo smakowała! Iwonna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smaczna sałatka,świeża,chrupiąca,składniki dobrane wyśmienicie,choć takie banalne w sumie...Polecam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy wszystko musi być takie "nieebaanalne"? Prostota jest zawsze w "modzie"!

      Usuń
  5. pyszna naaprwdę nie spodziewałabym się , że może być aż taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dodałam skrawane obieraczką do warzyw cieniutkie plasterki (płatki) jabłka.

    OdpowiedzUsuń