logo

logo

środa, 14 maja 2014

Poradnia dietetyczna...?

Zdecydowałam się na antyreklamę, bo tak się nie robi i wiem, że w temacie plagiatów i wykorzystywania mojej pracy mam u Was wsparcie, co już mi raz udowodniliście.

Nie ma co się rozpisywać, więc w skrócie:

Poradnia dietetyczna: DIETETYKA I ODCHUDZANIE, Aleksandra Wiśniewska


Facebook: tutaj 




Na stronie jest zakładka SMACZNIE I ZDROWO - szereg moich przepisów, zdjęć, opisów, wyliczeń kalorycznych, nawet czcionka ta sama, a co się będzie pani wysilać, żeby zmienić.

Poradnia tej pani nie jest darmowa, więc moje przepisy BEZ LINKÓW sugerują klientom, że pewnie ona tak smacznie i zdrowo gotuje.

Ciekawe jak wygląda plan diety stworzony przed panią dietetyk, ktoś może kupił? Jakby co, u mnie dieta na 28 dni za darmo :)

Ogólnie dość ciekawe opinie o poradni (poddające w wątpliwość jej działalność) można znaleźć tutaj.

Antyreklama - bo nie lubię tego typu ludzi, którzy wykorzystują moją pracę do celów zarobkowych. Oszustwa nie toleruję!


za cynk dziękuję Łukaszowi




19 komentarzy:

  1. Napisałaś w odpowiednie miejsce? Ta Pani powinna za to odpowiedzieć - też nie lubię tego typu ludzi, którzy idą na łatwiznę i cudzą pracę sobie przypisują :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój meil do tek dietetyczki już poszedł, jaka cwaniara jedna! wrrry!

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt powinna zostać ukarana wstrętna baba jedna!!!Skoro taka z niej dietetyczka jak z koziej d..y trąba (przepraszam ale gotuje we mnie ).Magda poświęca swój czas,umiejętności i wogóle a taka jedna wszystko kradnie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia osób odchudzonych zamieszczone na fb też są "zapożyczone" od pana Konrada Gacy (GACA SYSTEM) z Lublina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi się wydaje, że coraz częściej "dietetycy" idą na łatwiznę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola Hola , czyu to jest dietetyk czy tylko udaje? profil tej ... osobisty

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ale żenada...przykre jest to pani Magdo, że ktoś chce się wzbogacić na Pani ciężkiej pracy. Ciekawe czy plan diety ulozonej na 7 dni ( cennik podaje kwotę 120 zł)też jest wzorowany Pani planem.
    Oburzające!!!
    Pozdrawiam Wiola - zafascynowana Pani blogiem czytelniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest kolejna kradzież Twojej własności, Magda.... :(
    Naprawdę zgłosiłabym to na policję. I zgłaszałabym za każdym razem - Ty się narobisz, żeby to wyglądało jak wygląda a ktoś bezczelnie ukradnie Twoje zdjęcia, przepisy i wyliczenia kaloryczne podając jako swoje... Żenada....

    OdpowiedzUsuń
  9. Fragment z jej strony "Nie stosuję pojęć " gruby, chudy ". Służe pomocą i wsparciem w walce z waszymi problemami. "

    i do tego

    Fragment z http://forum.gazeta.pl/forum/w,73,150539075,150646466,Re_Czy_ktos_cos_wie_zna_zostal_oszukany_ma_op.html

    "Ostatnio moja znajoma słyszała rozmowę tej Pani z koleżanką. Rozmawiała z koleżanką w Tesco.
    Rozmowa przebiegała mniej więcej tak:
    - Ej co u Ciebie
    - dobrze, a u Ciebie? Dalej zajmujesz się fotografią?
    - Nie teraz odchudzam grubasów."

    any questions?

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze smutne to, tym bardziej, ze moggla chociaz umiescic informacje ze ten zrowy jadlospis jest nie jej autorstwa ale zaczerpniety z Twojej strony...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widać niektórzy nie znają granic. Tyle Pani włożyła wysiłku i pracy w tego bloga i to bez żadnych korzyści od nas czytelników... Szkoda słów na takie zachowania.. Ja i tak podziwiam Pani spokój w tej sytuacji i jeszcze raz DZIĘKUJĘ za pani porady i przepisy, dzięki Pani udało mi się w 2 miesiące zrzucić 7kg pociążowych i to póki co bez jojo :) Nawet moja pani doktor rodzinna była pod wrażeniem jak zdrowo schudłam:) Teraz walczę jeszcze o te 4kg mniej i będzie idealnie. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, wydaje mi się,że to ewidentna kradzież, rzeczywiście te same zdjęcia i opisy w niezmienionej formie, klasyczne kopiuj-wklej. Ja zgłosiłabym to na policję i już. A swoją drogą, my - lubiący "smak zdrowia", może po prostu skomentujmy odpowiednio poczynania tej pani na JEJ stronie do wglądu dla tych, którzy tam zajrzą i naiwnie zechcą skorzystać odpłatnie z nie jej przepisów. Pozdrawiam, przepisy cudne, zdjęcia tym bardziej!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Albo na stronie facebookowej tej pani "oceńmy" jej działalność, niech ludzie poczytają...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja grzecznie poprosiłam, wpłaciłam pieniążki na fundację Pawła i Damiana i myślę, że każdy uczciwy człowiek, chcący skorzystać z dobrodziejstw Pani Magdy, powinien postąpić podobnie. A "pani pożyczalskiej" wystawie odpowiednią ocenę na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  15. I bardzo dobrze! Takich ludzi się powinno antyreklamować!

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest szczyt chamstwa. Ja na Twoim miejscu, bym napisała e-maila z prośbą o usunięcie Twoich przepisów i zdjęć, a jezeli to nie poskutkuje to zgłoś to na policję. Jak tak można.

    OdpowiedzUsuń
  17. Juz stronka tej oszustki usunieta , powinna pani Aleksandra poniesc kare za kradziez :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Weszłam zobaczyć, ale chyba ta strona została całkiem usunięta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń