logo

logo

środa, 27 sierpnia 2014

Kurczak z ananasem i suszonymi pomidorami


Składniki:
pierś z kurczaka (250g)
ananas (200g)
pomidory suszone (25g)
1 łyżeczka mielonej papryki słodkiej
przyprawy (sól, pieprz)






 



Przygotowanie:
Surową pierś z kurczaka kroimy na mniejsze kawałki, przyprawiamy solą, pieprzem, dodajemy słodką paprykę i odkładamy do lodówki na 30 minut. Po tym czasie wrzucamy mięso na patelnię podlewamy odrobiną wody i dusimy pod przykryciem. Po kilku minutach dodajemy pokrojonego ananasa i drobno pokrojone suszone pomidory. Całość dusimy około 15 minut, co jakiś czas mieszając.




Wartość energetyczna całego kurczaka z ananasem – 440kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/2 kurczaka z ananasem) - 220kcal 




8 komentarzy:

  1. Uwielbiam suszone pomidory, więc kurczak przypadły mi do gustu; -)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam dziś na obiad i wyszło przepyszne. Nawet syn niejadek się skusił, więc musiało być naprawdę dobre:) Dzięki wielkie za fajny i szybki przepis.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. pomyślałam, że może zamiast kurczaka dałabym kotlety sojowe, na pewno byłoby to fajne dane dla vegetarian.
    tola

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero zaczynam i uczę się jeść zdrowo i dietetycznie :-) Nie wszystko nowe mi smakuje, bo przyzwyczajona jestem do sztucznych przypraw, ciężkich sosów i bardziej kalorycznej kuchni...jednak ten przepis powalił mnie na kolana. Jest naprawdę pyszny... Z pani pomysłami wiem, że na pewno mi się uda!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    Czy pomidory to te ze słoika w oleju?:P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy w oleju, zawsze suche :) Teraz kupuję w sklepie ze zdrową żywnością, ale wcześniej takie suszone w Rossmannie.

      Usuń