logo

logo

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Mus brzoskwiniowy





Składniki:

brzoskwinie w puszce (500g)
galaretka pomarańczowa
woda (250g)










Przygotowanie:
Do kubeczka wlewamy 250ml gorącej wody i rozpuszczamy w niej galaretkę pomarańczową. Do miski wrzucamy brzoskwinie, wlewamy rozpuszczoną galaretkę i całość miksujemy blenderem na gładką masę. Deser rozlewamy do pucharków, dekorujemy dowolnymi owocami (do wyliczeń kalorycznych nie brałam ich pod uwagę). Deser chłodzimy w lodówce około 2-3 godziny. Z podanych proporcji wychodzi 6 porcji. 



Wartość energetyczna całej masy brzoskwiniowej – 550kcal

Wartość energetyczna 1 deseru – 90kcal



30 komentarzy:

  1. Rewelacja:-) prosty i smaczny przepis!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Smak i prostota - lubię takie pomysłowe przepisy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmmmmm ślinka leci !

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj tak ladnie nie wyglada i tak jakby woda na dnie sie oddzielila.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzoskwinie w puszce i galaretka? To chyba smak choroby, a nie zdrowia... Czy nie lepiej zjeść po prostu kilka brzoskwiń? zdrowiej, bez wydziwiania, szybciej, mniej cukru...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedz.Mnie smakuje a ty jak masz ochotę to zjedz nawet 10 kg brzoskwiń. Nie układaj życia innym.

      Usuń
    2. Nie układam. Wskazuję jedynie na pewną hipokryzję z gatunku tych żywieniowych :D No i bez przesady, 2 brzoskwinie dziennie to aż nadto cukru, 10 kilo powaliłoby zdrową krowę :)

      Usuń
    3. Zdecydowanie smak choroby i śmierci. Zjadłam cztery porcje, piszę zza światów i polecam ten zabojczo dobry deser :)

      Usuń
    4. Ha ha ha dobre dobre.....

      Usuń
    5. Ludzie nie dajmy się zwariować. Wszystko dla ludzi jest tylko z umiarem i przestańcie z tym że to jest zdrowe a tam to nie....W dzisiejszych czasach nie ma nic zdrowego ewentualnie mniejsze zło.A to jest blog dla tych co chcą schudnąć a nie jakieś eko czy co. Pani Magda odwala kawał dobrej roboty a jak komuś coś nie pasuje to niech zmieni stronę i już.Ja jestem z tych co lubi słodkie i wolę zjeść coś z tego bloga niż z cukierni.....

      Usuń
    6. Przyznam szczerze, że jak przeczytałem w przepisie, że jest galaretka to od razu zjechałem w dół i szukałem narzekań anonima na tą straszną galaretkę... :) No i się nie zawiodłem :) Anonimie, podpisz się chociaż bo takie burkanie spod nosa pod pseudonimem jest słabe. A deser bardzo mi się podoba i z chęcią spróbuję.

      Usuń
    7. He he he święta racja.Podoisuje się pod tym a mus bardzo dobry

      Usuń
  6. A z surowych brzoskwiń by wyszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wyjdzie tylko może z miękkich brzoskwiń żeby lepiej było blendować. Ja myślę jeszcze nad takim musem z truskawek.

      Usuń
    2. Ja mam świeże brzoskwinie w domu i z nich chyba by wyszło takie sobie, bo są słodkie, ale chrupiące i twarde (w sumie takie lubię). Ale na pewno by wyszło z takich mocno dojrzałych i soczystych.

      Usuń
  7. Deserek wygląda apetycznie :-)
    Przypadkiem tu trafiłam i zostaje ,tyle inspiracji może w końcu uporam się z moją wagą .
    Wspaniały blog prowadzisz -Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepis bardzo prosty ale prostota to tutaj najlepsza rekomendacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto i zdrowo - przede wszystkim jest już sezon na różne owoce - będę je tak robiła. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no, no :) Twoj blog naprawdę trzyma poziom, czyli to prawda co pisali o Tobie na forum :) jestes bardzo inteligentną oraz swiadomą osobą :) Masz również niezmiernie wielki talent do pisania :) Twoje wpisy są naprawdę swietne, posiadają dusze, czuc z nich pasje oraz wielki talent :) Mam nadzieje, ze niedlugo dowie się o Twoim blogu większe grono osob ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny przepis, prosty, nie czasochłonny, nie wymagający też dużego nakładu finansowego a wprost doskonały. Idealny deser na każdą okazję i również na każdą porę w roku bo brzoskwinie w puszce kupimy przecież bez problemu zawsze. Po prostu genialny przepis, na pewno go wypróbuję, idealny szczególnie na upał.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Na pewno go wykorzystam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda pięknie i zdrowo. A o zdrowie należy dbać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda fantastycznie, jeszcze tak nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością wchodzę każdego dnia i szukam ciekawych przepisów na twojej stronie. Zawsze coś smakowitego znajdę. Jesteś niesamowita. Naprawdę potrafisz gotować. Uwielbiam twoje przepisy i czekam na następne.
    http;\\ angelasergotfintess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością wchodzę każdego dnia i szukam ciekawych przepisów na twojej stronie. Zawsze coś smakowitego znajdę. Jesteś niesamowita. Naprawdę potrafisz gotować. Uwielbiam twoje przepisy i czekam na następne.
    http;\\ angelasergotfintess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń