logo

logo

piątek, 2 października 2015

Sałatka z cukinii z ziołami

 



Składniki:
1 młoda cukinia (300g)
oliwa (10ml)
sok z cytryny (10ml)
2 ząbki czosnku
świeże zioła (bazylia, oregano, majeranek)
przyprawy (sól, pieprz)


  





Przygotowanie:
Cukinię przekrawamy na pół i kroimy w kilkumilimetrowe, nie za cienkie plasterki. Następnie wrzucamy ją na 2 minuty do wrzątku, po czym odcedzamy i pozostawiamy do ostygnięcia. W tym czasie przygotowujemy sos. Czosnek drobno siekamy, dodajemy świeże zioła, sól, pieprz i wlewamy sok z cytryny i oliwę. Wszystko delikatnie mieszamy z cukinią i wstawiamy do lodówki na pół godziny. 



Wartość energetyczna całej sałatki – 140kcal

Wartość energetyczna 1 porcji (1/2 sałatki) – 70kcal




7 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie spróbować ;)
    P.S. Dzięki Pani stronie schudłem 15 kg ;)
    Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze Twoj blog jest tak mało znany :( Naprawde zaslugujesz na o wiele większy, jak to mówi teraz młodziez „fejm”, niż Cię otacza, ale nic, miejmy nadzieje, ze jednak i Ty doczekasz swoich przyslowiowych pięciu minut :) na pewno ja będę odwiedzal Twojego bloga coraz czesciej, bo z kazdym wpisem okazuje się on coraz bardziej interesujacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest źle. Jak przychodzi styczeń o noworoczne postanowienia, to się zastanawiam czy nie powinnam brać urlopu, żeby ogarnąć ilość maili wysyłanych w tym czasie. Ale może się doczekam takim moich 5 minut, póki co czas poświęcam dla Was :)

      Usuń
  3. cukinię mam...więc chyba w czwartek zrobię sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to są za różowe listki na cukinii? Super wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga pani Magdo. Pod tym co napisała pani o sobie na swoim profilu mogłabym się podpisać, no może z małą korektą, mam dzieci troje. Nawet nie wiem kiedy ze szczupłej wysportowanej dziewczyny zmieniłam się w pokaźną mamę. Kiedy w tym roku znowu nie zmiescilam się w zeszłoroczne letnie sukienki powiedziałam dość. Od miesiąca moja cała rodzinka "uprawia" zdrowy tryb życia. Jest super ale od kiedy trafiłam na pani stronkę jest super do potęgi ntej. To prawdziwa skarbnica pomysłów. Serdecznie dziękujemy. Będę się co jakiś czas odzywać i pisać jak nam idzie. Tymczasem pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń