logo

logo

czwartek, 2 marca 2017

Potrawka z kaszy bulgur

 
 
Składniki:
kasza bulgur sucha (100g)
cebula (100g)
marchew (300g)
2 ząbki czosnku
suszone pomidory (25g)
groszek (100g)
oliwa (10ml)
przyprawy (sól, pieprz, chili)




 
 
Przygotowanie:
Cebulę kroimy w kostkę, marchewkę trzemy na tarce, czosnek przeciskamy przez praskę, pomidory suszone kroimy w cienkie paski. Warzywa wrzucamy na rozgrzaną patelnię z odrobiną oliwy. Podsmażamy kilka minut, następnie dodajemy suchą kaszę bulgur i podlewamy wodą. Wszystko dusimy na małym ogniu pod przykryciem, co jakiś czas mieszamy i podlewamy wodą do momentu, aż kasza będzie miękka i gotowa. Na końcu dodajemy zielony groszek. Całość przyprawiamy solą, pieprzem i chili.




Wartość energetyczna całej potrawki z kaszy bulgur - 680kcal
 
Wartość energetyczna 1 porcji (1/4 kaszy) – 170kcal 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Pani Magdo kochana, dziękuję, dziękuję dziękuję za inspiracje kulinarne. Wpadłam na Pani bloga i jestem pod ogromnym wrażeniem, od tygodnia gotuję z pani przepisów - odchudzam męża - spadł z wagi już prawie 3 kg. Ja także chcę zrzucić ok 5 kg - z Panią nam się uda. Potrawy są smaczne, składniki proste, dostępne,niewyszukane; w moim życiu przeszliśmy już wszystko- dietę Kopenhaską,Dukana, post oczyszczający Daniela,konsultacje z dietetyczką (której potrawy nie powalały z nóg) i kilka innych porywów odchudzających, ale zawsze był efekt jo-jo.Mam nadzieję, że tym razem wytrwamy i zmienimy nasze życie na zawsze.Dziękuję za nowe inspiracje. Pozdrawiam-Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie i zdrowo, w sam raz dla sportowca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam, dzisiaj zabrałam do pracy i było pysznie. Bardzo sycące danie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń