logo

logo

środa, 11 lutego 2015

Pączki dietetyczne z przepisu prababci - jak co roku na ten dzień!


W tym roku nie piekę nic na tłusty czwartek, bo zbieram do skarbonki nagrody za niejedzenie słodyczy. Ale dla przypomnienia kilka sprawdzonych przepisów dietetycznych. Tak wiem, moje pączki to nie pączki, a chrusty to nie chrusty, więc jakby kto chciał, to niech robi z innych przepisów i wrzuci do gara z olejem, raz w roku można.

A dla tych zrzeszonych w kole skarbonkowym... Jeśli wytrzymamy tłusty czwartek bez pączków, to wrzucamy sobie 5zł za silną wolę!

Tłusty czwartek


PĄCZKI DIETETYCZNE Z PRZEPISU PRABABCI FAWORKI DIETETYCZNE FAWORKI PEŁNOZIARNISTE RÓŻE KARNAWAŁOWE W WERSJI LIGHT
Pączki dietetyczne Faworki dietetyczne Faworki pełnoziarniste Róże karnawałowe w wersji light

10 komentarzy:

  1. robiłam je kilka razy i sa pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pączki nie na smalcu? Brzmi dziwnie ale w tym roku spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karnawałowe róże w wersji dietetycznej oraz dietetyczne pączki wyglądają nawet na smaczne. Kto wie, może się skuszę ;) A o pączkach już chyba tutaj czytałem, pamiętam.

    Eh, a taka skarboneczka za niejedzenie słodyczy również by mi się przydała. Czas trochę zrzucić i trochę zaoszczędzić na wakacje... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faworki rewelacjami właśnie wcinam .....

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja sobie dzisiaj zjem pączka serowego - z mamą będę robić :) zjem jednego, jedynego, tak dla tradycji... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Wam wszystkim.Ja jak co roku zjem sporo pączków BEZ wyrzutów sumienia - a co . Na ta chwile 5 dużych zjadłam(3 z marmolada, 1 z powidłami śliwkowymi pycha i 1 z pomarańczą REWELKA) jeszcze siostry teściowa takie prawdziwe na smalcu smażone mi podrzuci ;-) . Powiem tyle na codzien trzymam się godzin co 3 h coś jem i nie tyje od ponad roku a schudłam 20 kg zawsze jadłam paczki i jeść będę bo nawet dziś po zjedzeniu tyli KCAL nie przytyje. Od jutra normalny dzień .Waze 63 przy wzroście 164 i grubokoścista jestem a te 3 kg zleca po samych spacerach i działce wiec będzie jeszcze lepiej .A pomoc mierzona km bardzo mobilizuje na Endomondo ;-)
    Pozdrawiam i Smacznego pączusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ale co z tradycją? Pączka w Tłusty Czwartek należy zjeść NA SZCZĘŚCIE:) Zresztą, bez przesady - trzeba zjeść 7000 kcal ponad normę, żeby przytyć 1 kg. A biedny pączek ma jakieś 300:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wytrzymałam cały dzień czwartkowy bez pączka i innych pokus zresztą nie tylko ten dzień, mam to szczęście że bez problemów umiem sobie odmówić słodycze znacznie gorzej już mam jeśli ruszę jeden smakołyk, dlatego wolę nie zaczynać :D.
    Pozdrawiam asia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze tylko dodać przepis na całuski i będzie to najcudowniejszy zbiór super wpisów jaki widziałam.

    OdpowiedzUsuń